Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Google намагається робити все, щоб дати користувачеві максимально корисну інформацію, обрану з сотень мільярдів інтернет-сторінок. Практично щомісяця він оновлює алгоритми, хоча більшість не сильно впливають на результати пошукової видачі. Але пару-трійку раз на рік "вистрілюють" значущі апдейти, які помітно впливають на результати ранжування.
Про них і поговоримо. Напевно, останні оновлення вплинули (або ще вплинуть) на позиції і трафік Вашого ресурсу. Тому, рекомендуємо ознайомитися зі змінами, провести аудит сайту і адаптувати його до нових вимог, якщо це знадобитися.
Алгоритм Google Panda моніторить сайти в інтернеті на предмет:
Знаходить, і "карає" зниженням позицій в пошуковій видачі. Також причиною для зниження в рейтингу ранжирування може стати поганий користувальницький досвід.
Як убезпечити ресурс:
Знаходить ресурси зі спамними посилальними профілями і сайти, котрі маніпулюють посилальної масою.
Тобто, алгоритм Google Penguin виявляє:
Як захистити сайт:
Опускає позиції сайтів, які постійно отримують скарги за піратство.
Для того, щоб не потрапити під руку борцю проти піратів, досить просто не розміщувати на своєму ресурсі дані, захищені авторським правом. Більшість ресурсів, які потрапили під санкції Антипірат розміщували музику, фільми, книги та інші предмети інтелектуальної власності, і давали доступ для скачування або перегляду. До списку порушників Google зарахував торрент-трекери та агрегатори посилань на файлообмінники, хоча вони і не зберігають піратський контент на своєму майданчику.
Варто визнати, що Google's Pirate Update працює не ідеально: багато сайтів з сотнями скарг на піратство успішно ранжуються в ТОПі.
Але ризикувати не варто!
Надає більш релевантні результати, ґрунтуючись на розумінні намірів користувача.
Що мається на увазі? Після введення алгоритму пошук став надавати результати, засновані на смисловій складовій запиту, а не просто за прямим входженням ключів. Покращилося розуміння синонімів і поділу контента на тематики. Так, в ТОПі пошуку можуть бути представлені результати, в яких в принципі немає ключового запиту, але є його синоніми.
На що реагує Колібрі:
Все це може привернути його увагу. Як бути:
Коротше кажучи, давати вичерпну відповідь на ключовий запит і писати нормальною, людською мовою.
Надає більш релевантні результати локального пошуку.
Голуб дозволив місцевим нішевим бізнесам (заклади суспільного харчування, освітні заклади) обійти більших конкурентів в пошуковій видачі і отримувати більше трафіку.
Так, що, якщо ви - один з таких нішевих бізнесів і функціонуєте в конкретному регіоні - не забудьте відмітити свій сайт в профільних каталогах Google.
Підвищує позиції сайту в мобільній видачу завдяки оптимізації для мобільних пристроїв.
Сторінка повинна бути бездоганно адаптована під мобільні пристрої: зі зручними для кліка елементами, з потрібною роздільною здатністю, сторінка повинна відкриватися без необхідності в горизонтальній прокрутці або масштабування для читання тексту.
Нюанси:
Що робити?
Google люб'язно надав до користування сервіс mobile friendly test, який оцінює рівень оптимізації сторінки і видає рекомендації щодо поліпшення фінальної оцінки.
Видає більш релевантні результати локальної видачі, в залежності від місця розташування.
Георосположення користувача стало ще більш важливим фактором для локальної видачі. Чим ближче юзер знаходиться до адреси компанії, тим з більшою ймовірністю сайт компанії буде присутній в його топовій видачі.
Опосум глобально пропрацював аффіліатів, наприклад - організації з однаковими номерами телефонів або адресами. Це дозволило надавати більш точні результати, щоб уникнути спроб зайняти чуже місце в локальній видачі.
Накладає санкції на неякісні сторінки, які створені тільки заради прибутку від розміщення реклами та посилань на інші сайти.
Як виглядають сайти, вже постраждали від Фреда: неякісні ресурси з малоцінним контентом, наповнені рекламними банерами, вихыдними посиланнями, ключовими словами в текстах сторінки.
Тобто, адміни сайту:
Як уникнути проблем з Фредом: забути про монетизацію рекламними блоками і працювати над олюдненням контенту.
Як ми вже згадували, більшість алгоритмів оновлюються практично щомісяця і далеко не всі з них афішуються Google. Ось кілька сервісів, які дозволять "тримати руку на пульсі":
Вони дозволяють проводити аналіз оновлення алгоритмів, а також включають безліч різних корисних функцій.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!