Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Тренди PR – якими навичками необхідно володіти PR-менеджеру

Тренди PR – якими навичками необхідно володіти PR-менеджеру

Комунікації, як і світ медіа, схильні до змін, впливам і трендам. Розвиток digital-технологій і соціальних медіа скоротили крок взаємодії між брендами та аудиторією, і все більше переводять комунікацію в цифровий формат. PR-фахівець повинен стати повноцінним амбасадором компанії й в офлайні, і в онлайні. Відстежувати нові канали та способи просування, направляти фокус своєї уваги на основні комунікаційні тенденції: в питанні контенту, майданчиків, методів взаємодії і т.д.

Ми не станемо прогнозувати, які PR-тенденції будуть працювати завтра. Але на що звернути увагу піарнику, щоб зробити бренд успішним вже сьогодні, розповімо.

Для початку розглянемо ключові маркетингові тренди 2020 року, які обов'язково повинні опинитися в фокусі уваги PR-фахівця

1. Інфлюєнсер-маркетинг

Робота з блогерами, влогерами, вайнерами, амбассадорами та кріеторами в соціальних медіа - не нова концепція. Однак, правила гри змінюються. Експерти запевняють - майбутнє за мікровпливами. Більш ніж ⅔ споживачів зізнаються, що більше довіряють рекомендаціям знайомих, ніж рекламним закликам. При цьому, під "знайомими" все частіше маються на увазі не тільки близькі та друзі, а й мікроінфлюєнсери в соцмережах.

Сьогодні споживачі непогано оцінюють маркетингову тактику бренду. Нещира відкрита реклама від інфлюєнсерів працює все гірше. Експерти радять зміцнювати довгострокові відносини між брендами та лідерами думок для гармонійної інтеграції маркетингових ідей в контент блогерів.

2. Підкаст і відео

Кількість запитів зі словом «відео» в Гугл за 2019 рік збільшилася на третину. Згідно з оцінками GlobalWebIndex, в 2019 році відео щомісяця дивилися 92% онлайн-користувачів.

Дослідження Hubspot також показало, що ⅔ споживачів воліють дізнатися про продукт з відео.

Підкасти та відео новини сьогодні продовжують рости, "викрадаючи" аудиторію у традиційних новинних програм. Це означає, що піарникам важливо зосередиться на цих напрямках, щоб тримати свої проекти в центрі уваги.

3. Контент

Чим більше бренди збільшують бюджети для залучення споживчої уваги, тим більшою стає вага контенту. Основні тренди:

  • експертний контент;
  • сторітеллінг.

З одного боку, компанії прагнуть сформувати репутацію лідера думок. З іншого - споживачі люблять хороші історії, які надихають, розважають і мотивують.

У будь-якому випадку, яким би не був контент, в умовах зростаючої боротьби за клієнта, контент повинен бути якісним і креативним.

4. Gen Z в фокусі уваги

Уже зараз ряди цільової аудиторії брендів в повному складі поповнює покоління Gen Z - молоді люди, що народилися в період з 1997 по 2012 рік. У цьому році їх чисельність перевищить кількість мілленіалів.

Вважати, що найбільше покоління молодих людей повністю не є сегментом маркетингу - помилково.

Доречі, шукати покоління Gen Z слід в YouTube, Instagram, Netflix і TikTok.

5. Соціальна відповідальність

На думку експертів, попит на соціальну відповідальність, підтримку благодійних цілей буде рости. Завдання піарника - стати драйвером цих ініціатив для брендів.

Так, наприклад, Deloitte Research повідомила, що 80% споживачів будуть готові купувати продукт дорожче, якщо бренд прагне до більшої соціальної і екологічної відповідальності.

6. Цінності

Згідно з результатами декількох досліджень, споживачі сьогодні шукають бренд, який розділяє їх власні цінності. Відповідно, щоб домогтися успіху у 2020 році, бренди повинні налагоджувати співпрацю з лідерами думок, які підтримують і просувають їх основні цінності.

7. Інсайти

Один із трендів цього року - побудова маркетингової стратегії на основі призначених для користувача инсайтів.

8. Технології

Ефективний піарник зобов'язаний використовувати нові digital-інрументи в своїй роботі. Наприклад, стандартна e-mail розсилка прес-релізів все ще ефективна, але вже виглядає дещо архаїчно і не може використовуватися як єдиний спосіб комунікації.

Технологічні маркетингові тренди 2020 року - це:

  • чат-боти;
  • мобільна оптимізація;
  • контент-маркетинг;
  • соц мережі.

9. Показники ефективності

Перехід продажів і комунікації в цифровий формат дозволило швидше, точніше і ефективніше вимірювати KPI. Все більше бізнесменів хочуть отримувати чисельні наочні підтвердження того, що бюджет на піар окупиться.

Сучасний PR-фахівець повинен вміти оцінювати ефективність всіх каналів комунікації, включаючи соцмережі, власні медіа (сайт, розсилки) і т.д.

Навички PR-фахівця 2020

Отже, підсумовуючи вищезазначене, ми можемо скласти список того, що повинен вміти ефективний піар-фахівець (крім стандартних умінь):

  1. Створювати актуальний контент на експертному рівні.
    Ключ до успіху будь-якого піар матеріалу - щирий інтерес піар-менеджера до свого продукту. Чим краще він розбирається в темі бренду, тим професійніше вийде експертний контент, і тим більш захопливим сторітеллінг.
  2. Дослідити ЦА і використовувати користувацькі інсайти.
    Постійно спостерігаючи за потенційним клієнтом вашої компанії, ви зрозумієте, як він взаємодіє з продуктом, що спонукає його зробити вибір на користь вашого бренду, якими цінностями він керується. Пам'ятайте, що споживач у 2020-му році вибирає бренд, який ці цінності щиро розділить.
  3. Працювати з різними майданчиками.
    Нові канали та інструменти комунікації виникають постійно і стежити за ними потрібно уважно. Так, ще торік ніхто не сприймав серйозно TikTok. А тим часом там "тусується" Gen Z. Поки одні піарники крутять носом, інші шукають можливості. Так, бренду Guess внаслідок інтеграції в TikTok вдалося розширити охоплення аудиторії на 50 млн користувачів.
    Слідкуйте за новими популярними майданчиками, адаптуйте форму комунікації і розширюйте свої можливості подібно Guess.
  4. Вміти працювати з фото, відеоматеріалами та версткою.
    Будь то публікація новини в блозі або робота з громадською думкою в соцмережах, робота з медіаконтентом - необхідне уміння. Все більше людей віддає перевагу відео та підкастам. А комунікувати з аудиторією потрібно її мовою. Хороший піарник повинен, як мінімум, на рівні дилетанта розбиратися в верстці, відео та фотомейкінгу, щоб поставити грамотне ТЗ дизайнерові або відеооператорові.
  5. Мислити заголовками.
    Будь-який фахівець, пов'язаний з рекламою і PR, повинен вміти створювати чіпляючі креативи. Будь-яка рекламна комунікація будується на технології креативу - впливі на свідомість споживача. У вашої новини є всього секунда-дві перед тим, як користувач проскролить стрічку вниз, змінить канал або переведе погляд. Завдання заголовка - зачепити його увагу за ці пару секунд.
  6. Вимірювати основні KPI.
    Вимірювати потрібно вплив піар-кампанії на бізнес, а не просто її результати. Те, як охоплення, число публікацій, їх тональність і ін. чинники вплинули на аудиторію. Чи підвищилася впізнаваність бренду, чи зросла кількість переходів, чи покращилася обізнаність і т.д.
  7. Комунікувати з інфлюєнсерами.
    У 2020 році експерти радять залучати малих і середніх блогерів, влогерів, вайнерів і т.д. зі зростаючим числом передплатників в соціальних мережах. Орієнтир - від 3 тис. до 1 млн фоловерів.
    Розбиратися в етиці соціальних мереж і темі соціальної відповідальності.
  8. Соціальна позиція сьогодні може як залучити аудиторію, так і знатно похитнути репутацію бренду. Грамотно оцінюйте позиції вашої цільової аудиторії та не допускайте помилок, за які доведеться вибачатися.

Висновок

Сьогодні в комунікаціях все активніше стирається грань між суміжними професіями, такими як PR фахівець, маркетолог, бренд менеджер. Крім того, піарнику доводиться бути ще й копірайтером, дизайнером, дослідником і аналітиком. Бажаючи залишатися в майбутньому затребуваним професіоналом, необхідно тримати в полі своєї уваги більш ніж одна спеціалізацію і стежити за мінливими тенденціями в маркетингу, SMM, технологіях і комунікаціях.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Ім'я
Телефон
  • Ukraine (Україна)+380
  • United States+1
  • Germany (Deutschland)+49
  • Afghanistan (‫افغانستان‬‎)+93
  • Albania (Shqipëri)+355
  • Algeria (‫الجزائر‬‎)+213
  • American Samoa+1
  • Andorra+376
  • Angola+244
  • Anguilla+1
  • Antigua and Barbuda+1
  • Argentina+54
  • Armenia (Հայաստան)+374
  • Aruba+297
  • Australia+61
  • Austria (Österreich)+43
  • Azerbaijan (Azərbaycan)+994
  • Bahamas+1
  • Bahrain (‫البحرين‬‎)+973
  • Bangladesh (বাংলাদেশ)+880
  • Barbados+1
  • Belarus (Беларусь)+375
  • Belgium (België)+32
  • Belize+501
  • Benin (Bénin)+229
  • Bermuda+1
  • Bhutan (འབྲུག)+975
  • Bolivia+591
  • Bosnia and Herzegovina (Босна и Херцеговина)+387
  • Botswana+267
  • Brazil (Brasil)+55
  • British Indian Ocean Territory+246
  • British Virgin Islands+1
  • Brunei+673
  • Bulgaria (България)+359
  • Burkina Faso+226
  • Burundi (Uburundi)+257
  • Cambodia (កម្ពុជា)+855
  • Cameroon (Cameroun)+237
  • Canada+1
  • Cape Verde (Kabu Verdi)+238
  • Caribbean Netherlands+599
  • Cayman Islands+1
  • Central African Republic (République centrafricaine)+236
  • Chad (Tchad)+235
  • Chile+56
  • China (中国)+86
  • Christmas Island+61
  • Cocos (Keeling) Islands+61
  • Colombia+57
  • Comoros (‫جزر القمر‬‎)+269
  • Congo (DRC) (Jamhuri ya Kidemokrasia ya Kongo)+243
  • Congo (Republic) (Congo-Brazzaville)+242
  • Cook Islands+682
  • Costa Rica+506
  • Côte d’Ivoire+225
  • Croatia (Hrvatska)+385
  • Cuba+53
  • Curaçao+599
  • Cyprus (Κύπρος)+357
  • Czech Republic (Česká republika)+420
  • Denmark (Danmark)+45
  • Djibouti+253
  • Dominica+1
  • Dominican Republic (República Dominicana)+1
  • Ecuador+593
  • Egypt (‫مصر‬‎)+20
  • El Salvador+503
  • Equatorial Guinea (Guinea Ecuatorial)+240
  • Eritrea+291
  • Estonia (Eesti)+372
  • Ethiopia+251
  • Falkland Islands (Islas Malvinas)+500
  • Faroe Islands (Føroyar)+298
  • Fiji+679
  • Finland (Suomi)+358
  • France+33
  • French Guiana (Guyane française)+594
  • French Polynesia (Polynésie française)+689
  • Gabon+241
  • Gambia+220
  • Georgia (საქართველო)+995
  • Germany (Deutschland)+49
  • Ghana (Gaana)+233
  • Gibraltar+350
  • Greece (Ελλάδα)+30
  • Greenland (Kalaallit Nunaat)+299
  • Grenada+1
  • Guadeloupe+590
  • Guam+1
  • Guatemala+502
  • Guernsey+44
  • Guinea (Guinée)+224
  • Guinea-Bissau (Guiné Bissau)+245
  • Guyana+592
  • Haiti+509
  • Honduras+504
  • Hong Kong (香港)+852
  • Hungary (Magyarország)+36
  • Iceland (Ísland)+354
  • India (भारत)+91
  • Indonesia+62
  • Iran (‫ایران‬‎)+98
  • Iraq (‫العراق‬‎)+964
  • Ireland+353
  • Isle of Man+44
  • Israel (‫ישראל‬‎)+972
  • Italy (Italia)+39
  • Jamaica+1
  • Japan (日本)+81
  • Jersey+44
  • Jordan (‫الأردن‬‎)+962
  • Kazakhstan (Казахстан)+7
  • Kenya+254
  • Kiribati+686
  • Kosovo+383
  • Kuwait (‫الكويت‬‎)+965
  • Kyrgyzstan (Кыргызстан)+996
  • Laos (ລາວ)+856
  • Latvia (Latvija)+371
  • Lebanon (‫لبنان‬‎)+961
  • Lesotho+266
  • Liberia+231
  • Libya (‫ليبيا‬‎)+218
  • Liechtenstein+423
  • Lithuania (Lietuva)+370
  • Luxembourg+352
  • Macau (澳門)+853
  • Macedonia (FYROM) (Македонија)+389
  • Madagascar (Madagasikara)+261
  • Malawi+265
  • Malaysia+60
  • Maldives+960
  • Mali+223
  • Malta+356
  • Marshall Islands+692
  • Martinique+596
  • Mauritania (‫موريتانيا‬‎)+222
  • Mauritius (Moris)+230
  • Mayotte+262
  • Mexico (México)+52
  • Micronesia+691
  • Moldova (Republica Moldova)+373
  • Monaco+377
  • Mongolia (Монгол)+976
  • Montenegro (Crna Gora)+382
  • Montserrat+1
  • Morocco (‫المغرب‬‎)+212
  • Mozambique (Moçambique)+258
  • Myanmar (Burma) (မြန်မာ)+95
  • Namibia (Namibië)+264
  • Nauru+674
  • Nepal (नेपाल)+977
  • Netherlands (Nederland)+31
  • New Caledonia (Nouvelle-Calédonie)+687
  • New Zealand+64
  • Nicaragua+505
  • Niger (Nijar)+227
  • Nigeria+234
  • Niue+683
  • Norfolk Island+672
  • North Korea (조선 민주주의 인민 공화국)+850
  • Northern Mariana Islands+1
  • Norway (Norge)+47
  • Oman (‫عُمان‬‎)+968
  • Pakistan (‫پاکستان‬‎)+92
  • Palau+680
  • Palestine (‫فلسطين‬‎)+970
  • Panama (Panamá)+507
  • Papua New Guinea+675
  • Paraguay+595
  • Peru (Perú)+51
  • Philippines+63
  • Poland (Polska)+48
  • Portugal+351
  • Puerto Rico+1
  • Qatar (‫قطر‬‎)+974
  • Réunion (La Réunion)+262
  • Romania (România)+40
  • Russia (Россия)+7
  • Rwanda+250
  • Saint Barthélemy+590
  • Saint Helena+290
  • Saint Kitts and Nevis+1
  • Saint Lucia+1
  • Saint Martin (Saint-Martin (partie française))+590
  • Saint Pierre and Miquelon (Saint-Pierre-et-Miquelon)+508
  • Saint Vincent and the Grenadines+1
  • Samoa+685
  • San Marino+378
  • São Tomé and Príncipe (São Tomé e Príncipe)+239
  • Saudi Arabia (‫المملكة العربية السعودية‬‎)+966
  • Senegal (Sénégal)+221
  • Serbia (Србија)+381
  • Seychelles+248
  • Sierra Leone+232
  • Singapore+65
  • Sint Maarten+1
  • Slovakia (Slovensko)+421
  • Slovenia (Slovenija)+386
  • Solomon Islands+677
  • Somalia (Soomaaliya)+252
  • South Africa+27
  • South Korea (대한민국)+82
  • South Sudan (‫جنوب السودان‬‎)+211
  • Spain (España)+34
  • Sri Lanka (ශ්‍රී ලංකාව)+94
  • Sudan (‫السودان‬‎)+249
  • Suriname+597
  • Svalbard and Jan Mayen+47
  • Swaziland+268
  • Sweden (Sverige)+46
  • Switzerland (Schweiz)+41
  • Syria (‫سوريا‬‎)+963
  • Taiwan (台灣)+886
  • Tajikistan+992
  • Tanzania+255
  • Thailand (ไทย)+66
  • Timor-Leste+670
  • Togo+228
  • Tokelau+690
  • Tonga+676
  • Trinidad and Tobago+1
  • Tunisia (‫تونس‬‎)+216
  • Turkey (Türkiye)+90
  • Turkmenistan+993
  • Turks and Caicos Islands+1
  • Tuvalu+688
  • U.S. Virgin Islands+1
  • Uganda+256
  • Ukraine (Україна)+380
  • United Arab Emirates (‫الإمارات العربية المتحدة‬‎)+971
  • United Kingdom+44
  • United States+1
  • Uruguay+598
  • Uzbekistan (Oʻzbekiston)+998
  • Vanuatu+678
  • Vatican City (Città del Vaticano)+39
  • Venezuela+58
  • Vietnam (Việt Nam)+84
  • Wallis and Futuna (Wallis-et-Futuna)+681
  • Western Sahara (‫الصحراء الغربية‬‎)+212
  • Yemen (‫اليمن‬‎)+967
  • Zambia+260
  • Zimbabwe+263
  • Åland Islands+358
Електронна пошта
Ваш вебсайт
Бажаний спосіб спілкування
Будь ласка, залиште нам коментар чи своє запитання
Залишаючи заявку, ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності Я погоджуюся на обробку та передачу моїх персональних жаних відповідно до політики конфіденційності
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!