Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Антикейс: Як переїхати на іншу CMS та втратити 95% прибутку

Антикейс: Як переїхати на іншу CMS та втратити 95% прибутку

Послуга

SEO-оптимізація та просування великого інтернет-магазину, спеціалізованого на продажу автозапчастин і товарів для обслуговування автомобілів.

Мета

Глобальною метою в рамках SEO цього проєкту було збільшити відвідуваність вебресурса і привернути більше потенційних клієнтів.

ККонкретне завдання полягало в оцінці перспектив відновлення попередніх позицій сайту після неадекватного переходу на нову CMS.

Сайт до нашого втручання

Сайт раніше розміщувався на платформі Prom.ua, а потім "переїхав" на Хорошоп. Клієнт вирішив змінити CMS, не консультуючись із фахівцями. До нас звернулися за допомогою вже рік по тому, й до цього часу:

  • органічний трафік впав на 44%;
  • прибуток з сайту впав на 95%.
cpa_2 Антикейс: Як переїхати на іншу CMS та втратити 95% прибутку
Органічний трафік за останній рік

Чому так вийшло? При переході сайту на нову CMS одним з основних завдань є налаштування 301 редиректів зі старих сторінок на нові. Це необхідно для кожної окремої сторінки сайту. Спойлер: клієнт редиректи не створив.

*301 редирект є типом постійного перенаправлення, який вказує пошуковим системам, що сторінка була переміщена на новий URL. Це важливо для збереження попередніх позицій у пошуковому виведенні й запобігання втраті трафіку. Крім того, за допомогою 301 редиректу "перенаправляється" і посилальна маса старої сторінки, що також позитивно впливає на SEO.

Роботи над проєктом

Робота над проєктом розпочалася із ретельного аналізу сайту та збору інформації від клієнта. Ми вивчили його структуру і вміст і визначили початкові показники видимості та позицій сайту.

Ми побачили спад у всіх напрямках.

cpa_3 Антикейс: Як переїхати на іншу CMS та втратити 95% прибутку
Наслідки переходу на іншу CMS

Було прийнято рішення працювати з сайтом, як з новим проєктом. Схожий підхід обґрунтований, якщо виправлення помилок переходу потребує більше зусиль і ресурсів, ніж робота з сайтом "з чистого аркуша".

Але важливо було врахувати один момент: могли залишитися активні беклінки з інших ресурсів, які тепер ведуть на відсутні сторінки (оскільки всі URL сайту змінилися). Щоб відвідувачі сайту і пошукові системи не стикалися з помилкою 404 ("сторінка не знайдена"), SEO-фахівець зібрав всі URL старого формату і налаштував 301 редирект на нові наявні сторінки. Це допомогло повернути деяку кількість посилальної ваги на наш сайт.

Актуальний стан сайту

Дотепер сайт не повернувся до показників "до". Робота триває.

Перехід сайту на іншу CMS – це складний процес, який вимагає ретельного планування та правильної реалізації. У такій ситуації помилки, скоєні під час переходу, призвели до серйозних проблем із SEO, які не вдалося виправити досі.

Висновки

Провівши аналіз процесу переходу сайту, можна зробити такі висновки:

  • Перехід сайту на іншу CMS є складною та відповідальною задачею, яка вимагає особливої уваги до деталей та акуратності в діях.
  • Помилки під час переходу можуть призвести до значних втрат у рейтингу та трафіку сайту.
  • Важливим етапом переходу є коректне налаштування 301 редиректів. Від якості виконання цієї роботи залежить збереження посилальної маси та позицій сайту у пошукових системах.
  • При виникненні проблем після переходу, потрібно швидко реагувати та шукати рішення. У такому випадку було прийнято рішення працювати з сайтом як з новим проєктом, що дозволило взяти під контроль ситуацію.
  • Потребу в переході завжди слід оцінювати з урахуванням ризиків та можливих переваг. Можливо, варто розглянути інші варіанти розвитку сайту, не пов'язані із його перенесенням на іншу CMS.

Підсумовуючи, переїзд сайту є не лише технічною процедурою, а є складним процесом, який вимагає грамотного підходу та глибоких знань у галузі SEO та веброзробки.

Оцените статью

Средняя оценка 5 / 5. Количество оценок: 1

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!