Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
На якому тільки "блюдці» не підносять модель AIDA починаючим комерційним авторам і маркетологам: "спосіб написати текст за 20 хвилин", "рецепт ідеального лендінга", "формула лідогенераціі" ... І ніхто не прикрашає: вона дійсно ефективно застосовується і в копірайтингу, і для розробки односторінкових сайтів, і в продажах при формуванні стратегії збуту, в роботі сейлз-менеджерів і дилерів.
Як і математична формула, AIDA - це модель готового рішення задачі. В даному випадку - поетапного підведення споживача до рішення про покупку.
Як виглядає формула:
Вам залишається тільки підставити свої дані.
Послідовність дій виник не випадково: вона обрана відповідно до психології споживчої поведінки. На початку ланцюжка дії знаходиться невпевнений, навіть "холодний" читач, а на виході він стає вже клієнтом, готовим купити ваш продукт.
AIDA існує вже понад 120 років і використовується як вірний шлях до конверсії. Щороку з'являються все нові моделі маніпулювання споживчою поведінкою, але більшість з них - це похідні від "прабабусі" AIDA. Хочете навчитися продавати текстом або словом, починайте з AIDA.
У чому полягає методика продажів на кожному етапі AIDA.
На чому акцентуємо увагу:
Як це виглядає на практиці:
Для копірайтера AIDA - це:
Розглянемо, як створити текст за формулою AIDA.
Для цього служить заголовок і лід. Хороший заголовок звертає увагу читача на рішення його проблеми або викликає цікавість. Не "Експрес-тур по Європі", а "Як пізнати Європу за одні вихідні".
Для цього акцентуємо посилена увага на проблемі читача. Припустимо, він давно хотів побачити Європу, але відпустку не дають. На цьому ступені ми розповідаємо, що побачити основні визначні пам'ятки можна і за вікенд. Навіть з часом на прогулянки, фотосесії і кухоль чеського пива.
Бажання виникає з підвищеного інтересу. Зацікавленість в продукті - це ще не бажання. Бажання з'являється тоді, коли з'являється мотивація до покупки. На цьому етапі ми демонструємо всі наші переваги:
Також на цьому етапі використовуються докази цінності покупки. Фотографії задоволених мандрівників, того самого кухлю чеського пива, німецьких ковбасок. Разом з фотографіями - відгуки бувалих клієнтів і т.д.
Можемо використати бонус + тригер обмежень. Наприклад, "Знижка 5% до 20-го липня".
Закликаємо читача до дії "Запишись прямо зараз, і побачиш Європу вже на цих вихідних!", Ну або менш агресивне, нейтральне "Залишай заявку на сайті або зателефонуйте нам по телефону".
Наступного разу, коли ви побачите будь-яку рекламу в своїй електронній поштовій скриньці, по ТБ або на Ютуб, то легко можете впізнати формулу AIDA, якщо вона застосовувалася. Приклади - відмінний учитель.
Лендінг - це, мабуть, ідеальний майданчик для затягування відвідувача в воронку прийняття рішення. Блокова система, візуальна складова і можливість для розміщення інтерактивних елементів підсилюють ефект.
Красива "упаковка" тригерів додатково підштовхує відвідувача до прийняття рішення тут і зараз. Йдеться, наприклад, про:
Ми не будемо знову перераховувати смислову складову тексту лендінга за AIDA: вона така ж, як і для інших типів тексту. За маленьким винятком: в лендінгу можна використовувати формулу 2 рази.
Справа в тому, що не всі відвідувачі скролять сторінку далі першого блоку. Але в цьому самому першому блоці можна розмістити короткий меседж з трьох елементів (за неповною формулою ADA):
Далі йдуть блоки, розміщені за класичною формулою AIDA із застосуванням списків, відгуків, ілюстрацій, атмосферним візуалом, кнопками поклику до дії і т.д.
Якщо над сайтом працюють маркетолог, копірайтер і дизайнер, які відточили навички роботи за AIDA, то є шанс створити ідеальний маркетинговий інструмент, який приносить найкращий прибуток.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!