Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

SEO проти SEM – в чому різниця і що краще працює?

SEO проти SEM – в чому різниця і що краще працює?

Пошукова оптимізація (SEO) і пошуковий маркетинг (SEM). Рекламодавці, які вперше використовують цифровий маркетинг для збільшення ефективності свого бізнесу, нерідко плутають ці два поняття. Чим відрізняється SEO від SEM? Що з цього принесе більшу користь вашому проекту? Відповіді на ці питання - далі в статті.

Про SEO: поняття, особливості, переваги і нюанси

Під SEO-оптимізацією розуміють комплекс робіт, рекомендацій і дій, спрямованих на підвищення релевантності сторінок сайту в пошуковій видачі. Кінцева мета: збільшення видимості сайту, зростання органічного релевантного трафіку і заявок з сайту. Тобто, поліпшення позиції ресурсу у видачі у відповідь на пошуковий запит користувача.

Для досягнення цих цілей SEO, найчастіше, об'єднує роботи зі зміни структури сайту, контентного наповнення, його технічних характеристик. Це дозволяє привести ресурс до найбільш пріоритетного для пошукових систем формату. Сеошники аналізують поведінкові фактори відвідувачів ресурсу і сайтів конкурентів, визначаючи маркетингові та технічні недоліки ресурсу, а також складають рекомендації щодо їх усунення.

Вони оцінюють якість відображення сайту на мобільних і десктопних пристроях, після чого вносять необхідні корективи. Нарощують кількість зовнішніх посилань, оптимізують мета-дані і контент для прискорення і поліпшення індексації сторінок пошуковими роботами.

Особливості SEO:

  1. Пролонгована дія - якісна оптимізація приносить користь навіть після призупинення робіт. АЛЕ! У зв'язку з постійними змінами алгоритмів ранжирування пошукових систем і розширенням вашого ресурсу, над його оптимізацією потрібно працювати постійно.
  2. Правильна оптимізація за певною кількостю ключових запитів або за розширеним семантичним ядром дозволяє залучати трафік не тільки за основними тематичними запитами, але і за суміжними.
  3. SEO відрізняє відносно низька вартість залучення відвідувача.
  4. Якісна оптимізація відгукується постійної позитивною динамікою трафіку.
  5. Багато користувачів більше довіряють лідерам природної пошукової видачі, ніж рекламним оголошенням.
  6. Поліпшення якісних характеристик сайту призводить до збільшення конверсійних відвідувачів.
  7. Закріплення сайту на перших сторінках пошукача збільшує лояльність користувачів і підвищує впізнаваність бренду.

Важливо звернути увагу на те, що кількість і якість трафіку при SEO-оптимізації залежить, перш за все, від ефективності дій фахівця, а не від розміру бюджету безпосередньо. У разі SEO ви оплачуєте послуги фахівців і зовнішні посилання, але нічого не платите пошуковим системам.

Про SEM: що це і як пов'язане з SEO

Чому плутають SEM і SEO? Судіть самі. SEM розглядають як стратегію онлайн-просування, головна мета якої - залучення споживачів з пошукових систем, і зміцнення високих позицій в своїй ніші. Основні завдання SEM - це:

  • залучення зацікавлених відвідувачів з пошукових систем;
  • поліпшення конвертації відвідувачів в клієнтів;
  • підвищення впізнаваності і зміцнення репутації в ніші.

Цілі і завдання, на перший погляд, ті ж, що і у SEO. І так, і ні.

Дескриптор SEM розшифровується як Search Engine Marketing і означає комплексний інтернет-маркетинг в пошукових системах. Стратегія SEM передбачає використання кілька маркетингових напрямків: SEO, контекстної реклами, SММ, е-мейл маркетингу. Тобто, в даному випадку в хід йдуть всі інструменти, що дозволяють використовувати пошукові системи для збільшення кількості відвідувачів, клієнтів, лояльних і потенційно зацікавлених користувачів.

Як методи інтернет-маркетингу працюють в комплексі

SEO ─ це важлива складова стратегії, яка ефективно працює в ансамблі з іншими, не менш значущими елементами просування.

Так, контекстна реклама, тобто платні рекламні оголошення в пошукових системах і сайтах-партнерах дозволяє швидко залучити потенційно зацікавлених відвідувачів на сайт. Оголошення демонструються користувачам у відповідь на їх пошукові запити. А ваш продукт - як вирішення їхніх проблем, завдань, болів, за яким вони і звернулися в пошуковик.

Контекстну рекламу ще називають SEA або search engine advertising - рекламою в пошукових системах. Вона успішно працює для короткострокового залучення клієнтів, особливо в сезон, під час знижок або акцій. Однак, дія припиняється рівно тоді, коли закінчується бюджет. Крім того, ефективна контекстна реклама вимагає вагомих фінансових вкладень.

Здійснення пошукової оптимізації паралельно з оплатою рекламних оголошень дозволяє збільшити шанси на те, що користувач, клікнувши по оголошенню, виконає цільовуї дію і затримається на сайті:

  • привабливий дизайн, зрозуміла структура і навігація сайту знижують кількість відмов.
  • користувачі з більшою ймовірністю затриматися на сайті з хорошими показниками юзабіліті).
  • в результаті, поліпшуються поведінкові фактори відвідувачів на сайті і він краще ранжируется в пошуку.

Крім того, у комплексного використання контекстної реклами і SEO є цілий ряд технічних переваг, які дозволяють більш ефективно розподілити рекламний бюджет.

Висновок

SEO та SEM виконують близькі один одному завдання в рамках інтернет-маркетингу. Їх основні методи і підходи спрямовані на збільшення відвідуваності ресурсу, просування бренду і комерційний успіх інтернет-проекту за допомогою пошукових систем.

Однак, SEM - це більш широкий термін, ніж SEO. Він передбачає сукупність методів інтернет-маркетингу, розглядає всі фактори, пов'язані зі збутом продукції або наданням послуг в інтернеті. SEO - основа пошукового маркетингу, але SEM - це не просто просування в пошукових системах. Вона включає в себе також всі технічні та креативні роботи над розробкою рекламних оголошень, унікальної торговельної пропозиції, аспектами дизайну і т.д.

Комплексне просування, само собою, вимагає більших вкладень, ніж бюджетна SEO-оптимізація. Однак ефективність маркетингових дій при цьому значно збільшується.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!