Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Органічний трафік вже з другого місяця оптимізації: кейс від M. System

Органічний трафік вже з другого місяця оптимізації: кейс від M. System

Послуга

SEO-оптимізація та просування інтернет-магазину, який спеціалізується на дистрибуції насіння, засобів захисту рослин, мінеральних мікро- та макроудобрень вітчизняних і закордонних виробників.

Цілі та завдання

Оптимізація нового інтернет-магазину, який раніше не просувався. Ми прагнемо підвищити видимість сайту в пошукових системах та покращити його позиції за ключовими запитами. Залучити більше лояльних і готових до покупки відвідувачів, використовуючи комплексні заходи щодо оптимізації контенту, усунення технічних помилок та посилення посилкового профілю

Сайт до початку робіт

Вихідні дані (23.02.2023):

Кількість посилань за Ahrefs

0

Кількість донорів за Ahrefs

0

Рейтинг домену за Ahrefs

0

Кількість посилань за Serpstat

0

Кількість донорів за Serpstat

0

Видимість за Serpstat

0,02

Кількість фраз за Serpstat

1394

Кількість сторінок в індексі

405

Коли проєкт передали нам для SEO-оптимізації, він був практично "невидимим" для пошукових систем:

agr_2 Органічний трафік вже з другого місяця оптимізації: кейс від M. System
Видимість сайту на момент прийняття сайту до роботи

Посилань на сайт не було, а доменний рейтинг був нульовим. Деяка кількість сторінок вже була проіндексована, що могло послужити основою для подальшого розвитку. Але в цілому проєкт вимагав комплексної оптимізації та впровадження заходів для просування в Google.

Роботи по проєкту

Технічний аудит

На першому етапі стояла задача технічної оптимізації. Ми провели аналіз наявності програмних помилок, які могли заважати просуванню. Також переконалися, що сайт добре відображається на різних пристроях, і швидкість завантаження його сторінок в браузері була максимально оптимізована. Спеціалісти склали список рекомендацій для програмістів щодо вдосконалення та усунення помилок.

Клієнт отримує ці рекомендації у вигляді зрозумілого, дуже докладного і структурований чек-листа. Після цього він впроваджує вдосконалення, скориставшись послугами свого програмного спеціаліста або нашого.

Контент і семантика

Якісна оптимізація основних категорій містить роботу з мета-тегами, заголовками, текстом і зображеннями на ваших вебсторінках. Необхідно переконатися, що кожна сторінка має унікальні та інформативні мета-теги, а також містить якісний і унікальний контент, релевантний ключовим словам з семантичного ядра. Ми розширили обсяг індексованих ключових слів. Створили та розмістили новий унікальний контент, який містить нові ключові слова, а також оптимізували наявний контент на вебсайті.

Зовнішня оптимізація

Після цього ми перейшли до роботи з посиланнями. Провели аналіз наявних беклінків, переконалися в їхній якості та працювали над отриманням нових якісних посилань. Також була проведена робота над внутрішньою перелінковкою, щоб полегшити користувачам навігацію і покращити індексацію сайту пошуковими системами.

Аналітика та прогнозування

Ми вивчили поведінку користувачів на сайті, проаналізували, як вони потрапляють до нас і що їх цікавить. Це допомогло зрозуміти, які аспекти ресурсу працюють добре, а які потребують удосконалення. Крім того, було проведено прогнозування майбутнього трафіку та позицій в пошукових системах, щоб зрозуміти, які подальші кроки можуть бути найбільш ефективними.

Актуальний стан сайту

Ця таблиця відображає прогрес SEO-показників з лютого по червень 2023 року:

Показник

До початку робіт

Після

Кількість посилань (Ahrefs)

0

43

Кількість донорів (Ahrefs)

0

15

Рейтинг домену (Ahrefs)

0

2.5

Кількість посилань (Serpstat)

0

4

Кількість донорів (Serpstat)

0

2

Видимість (Serpstat)

0,02

0,26

Кількість фраз (Serpstat)

1394

1489

Кількість сторінок в індексі

405

519

Подробиці про те, чого нам вдалося досягти:

Ми наростили посилковий профіль, збільшили кількість зовнішніх посилань і донорів.

У результаті рейтинг домену збільшився до 2,5, а видимість сайту зросла на 1200%. Це означає, що сторінки магазину стали активно виводитися в пошуковій видачі:

agr_3 Органічний трафік вже з другого місяця оптимізації: кейс від M. System
Видимість за рік

Наростили кількість фраз, за якими сайт виводиться в пошуковій видачі, а також кількість сторінок в індексі (на 28,1%):

agr_4 Органічний трафік вже з другого місяця оптимізації: кейс від M. System
Кількість ключових фраз за рік

При цьому сайт увійшов в ТОП-10 за 41 ключовою фразою:

agr_5 Органічний трафік вже з другого місяця оптимізації: кейс від M. System
Розподіл ключових фраз в SERP

Висновки

Проведені роботи з SEO призвели до наступних значущих результатів:

agr_6 Органічний трафік вже з другого місяця оптимізації: кейс від M. System
Результати просування з моменту початку робіт

Вже навесні 2023 року (тобто, через місяць-півтора) після старту робіт з внутрішньої оптимізації ми помітили впевнений, динамічний зріст видимості в пошуку і відвідуваності інтернет-магазину:

agr_7 Органічний трафік вже з другого місяця оптимізації: кейс від M. System
Органічний трафік за останній рік

На сайт почав активно надходити трафік, кількість відвідувачів зросла в 60 разів. Цей кейс показує, що робота з SEO може давати результати навіть на початкових етапах. Перші позитивні зміни часто стають помітними вже після проведення технічної оптимізації сайту.

Оцените статью

Средняя оценка 5 / 5. Количество оценок: 1

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!