Розкрутка інтернет-магазинів автотематики без реклами неможлива. Інструменти контекстної реклами дозволяють реалізовувати високу ефективність збуту в разі сезонних і акційних продажів, оцінювати конвесійність окремих сторінок, прискорити просування для отримання безкоштовного трафіку з пошуку, швидко оцінювати ефективність доробок на сайті та багато іншого.
Контекстна реклама - це оптимальний варіант для просування за категоріями, моделями, видовими характеристиками товару. Те, що потрібно для магазину з сотнями артикулів! Тут можна експериментувати з аудиторіями, текстами, форматами та місцями розміщення, а також оцінювати результати для отримання кращої рентабельності в рамках бюджету.
Люди побачать вашу рекламу на перших рядках пошукових систем і найпопулярніших сайтах, а також на спеціалізованих майданчиках, де "сидить" ваша аудиторія. Людина, яка бажає відвідати клініку спочатку завжди вивчає інформацію про свою проблему, її вирішення, найближчі клініки. Точкою першого контакту стає рекламне оголошення, що веде на сайт, і що змушує залишити свої контакти або записатися на консультацію.
Згідно зі статистикою Google Trends, товари з ніші авто/мото - серед найзапитуваніших в уанеті. Потенційні покупці шукають ваш асортимент в мережі. Один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де "живе" ваша цільова аудиторія. І сьогодні це - інтернет. Рекламувати свої товари потрібно саме там.
Протягом трьох робочих днів ми налаштуємо для вас повноцінний інструмент просування сайту
Підвищення конверсії фіксується з перших днів, зростання кількості звернень точно прогнозується
Реклама в контекстно-медійних мережах дає доступ до багатомільйонної або навіть мільярдної аудиторії
Немає необхідності оплачувати малоефективні покази. Ви платите тільки за перехід на сайт
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Очікування SEO-аналітиків щодо тенденцій просування 2020 виправдалися: по закінченню першого півріччя стало очевидним, що сайти, які йдуть в ногу з цими тенденціями, краще ранжуються пошуковими системами і навіть виходять у ТОП. Перевірте, чи відповідає ваш ресурс ключовим SEO-трендам 2020! Мобільна оптимізація Без цього сьогодні вже нікуди. Не адаптувати ресурс під мобільні пристрої – значить втратити […]
Ціна кожного кліка в контекстній, таргетованій рекламі впливає на кінцеву окупність маркетингових інвестицій. Від чого ж залежить показник СРС (ціна за клік)? Чому в конкретному випадку PPC-фахівець рекомендує просуватися за тією чи іншою вартістю кліка? У рекламі немає чіткого прайса для рекламодавців. Оптимальна CPC розраховується безпосередньо PPC-спеціалістом для кожної окремої кампанії та залежить від ряду […]
Контекстна платна реклама на новорічні свята не потрібна. Подарунки розкуплено, народ гуляє і йому не до шопінгу. Факт? А ось і ні! Досвідчений рекламодавець разом з контекстологом хором скажуть, що не все так просто. Ми назвемо щонайменше 9 причин не відключати рекламу на свята. І розповімо, як підготуватися до цього періоду, щоби не упустити прибуток. […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!