Вказівка вашої торгової марки в оголошенні - це дозволений і вигідний варіант контекстної реклами для власників бренду і їх представників. Правовласник має право вказувати назву марки і в заголовку, і в основній частині оголошення. Рекламодавець може звернутися зі скаргою на інші оголошення, якщо вони порушують його авторські права, і припинити їх показ.
Інструменти контекстної реклами на бренд дозволяють рекламуватися за брендовими запитами конкурентів. Такий хід відволікає готових до покупки користувачів від предмета їх пошуку і пропонує їм альтернативу. Потрібно вивчити пропозицію конкурентів, створити аналогічне з різницею в деталях і ретельно опрацювати кампанію. Це - непогане доповнення до основного трафіку.
Контекстна реклама по бренду рекламодавця дозволить сформувати асоціативне сприйняття у цільової аудиторії, значно підвищити впізнаваність бренду і запустити механізм сарафанного радіо. Цикл окупності тут досить довгий, але результат - ефективний і довгостроковий.
Рекламне оголошення в пошуковій видачі за брендом - це ще й можливість зайняти більше місця в Пошуку, відтіснивши, таким чином видачу конкурентів. Крім того, це можливість просуватися за запитами з помилками. Якщо частина аудиторії пише назву компанії з помилкою, а просування не заточене під ці запити, сайт виявиться поза полем зору. У рекламі ж можна налаштувати покази за такими ключовими словами.
Користувач, який шукає товар конкретної марки або в конкретному магазині, зазвичай уже готовий купити його.
Конкуренція за брендовими запитами невелика, значить і кліки відносно дешеві. Фінансова ефективність у такої реклами висока.
Реклама на бренд підвищує CTR за рахунок лояльної аудиторії, що добре позначається на просуванні в цілому.
Реклама на бренд дозволить інформувати своїх клієнтів про новинки, додаючи своєму бренду додаткові бонуси.
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Понад 4,5 мільярда людей користуються інтернетом. Приблизно три чверті з них щомісяця купують щось онлайн. Оффлайн-бізнес пережив нищівний карантинний удар, в той час як деякі інтернет-ніші лише примножили свій дохід. Чи означає це, що ваш бізнес обов’язково потребує онлайн-супроводу? І так, і ні. Перераховані факти – це потужні аргументи на користь інтернету, але вкладати гроші […]
Час читання: 4 хв. 11 сек. У цифрову епоху, де кожен клік має значення, агенції нерухомості кидають виклик цифровому маркетингу, щоб створити враження. Але будьмо відвертими, навігація в цьому морі пікселів не завжди гладка. Приготуйтеся, тому що ми збираємося розібратися з викликами, з якими стикаються ці агенції, та запропонувати кілька розумних рішень, щоб взяти під контроль […]
За даними Гарвардської школи бізнесу, на світовому ринку щорічно з’являється понад 30 тис. принципово нових продуктів. І 80%, а за даними деяких аналітиків, всі 85% з них “не заходять”. Однією з головних причин називають відсутність рекламної підтримки. Це говорить не тільки про те, що реклама для бізнесу має не останнє значення, але й те, що […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!