Вказівка вашої торгової марки в оголошенні - це дозволений і вигідний варіант контекстної реклами для власників бренду і їх представників. Правовласник має право вказувати назву марки і в заголовку, і в основній частині оголошення. Рекламодавець може звернутися зі скаргою на інші оголошення, якщо вони порушують його авторські права, і припинити їх показ.
Інструменти контекстної реклами на бренд дозволяють рекламуватися за брендовими запитами конкурентів. Такий хід відволікає готових до покупки користувачів від предмета їх пошуку і пропонує їм альтернативу. Потрібно вивчити пропозицію конкурентів, створити аналогічне з різницею в деталях і ретельно опрацювати кампанію. Це - непогане доповнення до основного трафіку.
Контекстна реклама по бренду рекламодавця дозволить сформувати асоціативне сприйняття у цільової аудиторії, значно підвищити впізнаваність бренду і запустити механізм сарафанного радіо. Цикл окупності тут досить довгий, але результат - ефективний і довгостроковий.
Рекламне оголошення в пошуковій видачі за брендом - це ще й можливість зайняти більше місця в Пошуку, відтіснивши, таким чином видачу конкурентів. Крім того, це можливість просуватися за запитами з помилками. Якщо частина аудиторії пише назву компанії з помилкою, а просування не заточене під ці запити, сайт виявиться поза полем зору. У рекламі ж можна налаштувати покази за такими ключовими словами.
Користувач, який шукає товар конкретної марки або в конкретному магазині, зазвичай уже готовий купити його.
Конкуренція за брендовими запитами невелика, значить і кліки відносно дешеві. Фінансова ефективність у такої реклами висока.
Реклама на бренд підвищує CTR за рахунок лояльної аудиторії, що добре позначається на просуванні в цілому.
Реклама на бренд дозволить інформувати своїх клієнтів про новинки, додаючи своєму бренду додаткові бонуси.
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Digital-маркетинг сьогодні – це не тільки реклама або SEO. Це раніше їх розділяли, але сьогодні для успішного просування ці інструменти повинні працювати разом і доповнювати один одного. Їх об’єднують, щоб привести рекламодавця до запланованих цілей: залучити й утримати клієнтів, підвищити впізнаваність бренду, налагодити комунікацію з аудиторією і т.д. Плануєте продавати в Інтернеті? Вам знадобиться SEO-просування […]
Для початку варто визначити, що ми розуміємо під обмеженим асортиментом і чому ми присвячуємо його просуванню цілу статтю. Наразі мається на увазі два типи асортименту: Вузькоспеціалізований: спеціалізовані товари вузького профілю або монобрендова продукція. Наприклад, сайт з продажу крафтових деталізованих автомобільних моделей власного виробництва. Малий, в порівнянні з прямими конкурентами, асортимент. Наприклад, ваш конкурент пропонує понад […]
Час читання: 4 хв. 17 сек. На сцені онлайн освіти, що швидко змінюється, виявлення вашої унікальної аудиторії може стати ключовим фактором між злетом до успіху і загубленістю в тіні невідомості. У цій статті ми вирушимо в подорож разом із досвідченими маркетологами, тому що ми знаємо, як використовувати інновації в освіті та пропонувати ефективні, перевірені стратегії. Наша […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!