Вказівка вашої торгової марки в оголошенні - це дозволений і вигідний варіант контекстної реклами для власників бренду і їх представників. Правовласник має право вказувати назву марки і в заголовку, і в основній частині оголошення. Рекламодавець може звернутися зі скаргою на інші оголошення, якщо вони порушують його авторські права, і припинити їх показ.
Інструменти контекстної реклами на бренд дозволяють рекламуватися за брендовими запитами конкурентів. Такий хід відволікає готових до покупки користувачів від предмета їх пошуку і пропонує їм альтернативу. Потрібно вивчити пропозицію конкурентів, створити аналогічне з різницею в деталях і ретельно опрацювати кампанію. Це - непогане доповнення до основного трафіку.
Контекстна реклама по бренду рекламодавця дозволить сформувати асоціативне сприйняття у цільової аудиторії, значно підвищити впізнаваність бренду і запустити механізм сарафанного радіо. Цикл окупності тут досить довгий, але результат - ефективний і довгостроковий.
Рекламне оголошення в пошуковій видачі за брендом - це ще й можливість зайняти більше місця в Пошуку, відтіснивши, таким чином видачу конкурентів. Крім того, це можливість просуватися за запитами з помилками. Якщо частина аудиторії пише назву компанії з помилкою, а просування не заточене під ці запити, сайт виявиться поза полем зору. У рекламі ж можна налаштувати покази за такими ключовими словами.
Користувач, який шукає товар конкретної марки або в конкретному магазині, зазвичай уже готовий купити його.
Конкуренція за брендовими запитами невелика, значить і кліки відносно дешеві. Фінансова ефективність у такої реклами висока.
Реклама на бренд підвищує CTR за рахунок лояльної аудиторії, що добре позначається на просуванні в цілому.
Реклама на бренд дозволить інформувати своїх клієнтів про новинки, додаючи своєму бренду додаткові бонуси.
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Ми використовуємо різні джерела трафіку, щоб залучити клієнтів у ваш бізнес, не раз заявляли ми. Але що це означає? Які джерела існують і яке потрібне вашому сайту? Розберімось! Ці знання допоможуть вам зрозуміти, звідки можна генерувати ліди та як скласти ефективну стратегію інтернет-маркетингу. Що таке джерело трафіку? Перед тим, як запустити трафік на сайт, важливо […]
Час читання: 4 хв. 23 сек. У бурхливому світі соціальних медіа, де хештеги стають трендами і сторіс полонять, як забезпечити яскравість вашого бізнесу серед цифрового натовпу? Ми розкриємо секрети створення кампаній, які запалюють та привертають увагу. Ви готові стати на цифрову сцену і завоювати увагу вашої аудиторії? Соціальні медіа – це не просто платформа, це динамічна […]
Завдання будь-якого інтернет-магазину – конвертувати відвідувачів у покупців. Нерідко можна побачити таку ситуацію: трафік активно тече, але менеджери з продажу нудьгують без діла. Приходять відвідувачі, переглядають сторінку-другу і йдуть до конкурентів. Якщо системи аналітики фіксують велику кількість відмов, малу глибину огляду сторінки, кількість кинутих кошиків зростає, а конверсія не відповідає прогнозам – у вашого бізнесу […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!