Вказівка вашої торгової марки в оголошенні - це дозволений і вигідний варіант контекстної реклами для власників бренду і їх представників. Правовласник має право вказувати назву марки і в заголовку, і в основній частині оголошення. Рекламодавець може звернутися зі скаргою на інші оголошення, якщо вони порушують його авторські права, і припинити їх показ.
Інструменти контекстної реклами на бренд дозволяють рекламуватися за брендовими запитами конкурентів. Такий хід відволікає готових до покупки користувачів від предмета їх пошуку і пропонує їм альтернативу. Потрібно вивчити пропозицію конкурентів, створити аналогічне з різницею в деталях і ретельно опрацювати кампанію. Це - непогане доповнення до основного трафіку.
Контекстна реклама по бренду рекламодавця дозволить сформувати асоціативне сприйняття у цільової аудиторії, значно підвищити впізнаваність бренду і запустити механізм сарафанного радіо. Цикл окупності тут досить довгий, але результат - ефективний і довгостроковий.
Рекламне оголошення в пошуковій видачі за брендом - це ще й можливість зайняти більше місця в Пошуку, відтіснивши, таким чином видачу конкурентів. Крім того, це можливість просуватися за запитами з помилками. Якщо частина аудиторії пише назву компанії з помилкою, а просування не заточене під ці запити, сайт виявиться поза полем зору. У рекламі ж можна налаштувати покази за такими ключовими словами.
Користувач, який шукає товар конкретної марки або в конкретному магазині, зазвичай уже готовий купити його.
Конкуренція за брендовими запитами невелика, значить і кліки відносно дешеві. Фінансова ефективність у такої реклами висока.
Реклама на бренд підвищує CTR за рахунок лояльної аудиторії, що добре позначається на просуванні в цілому.
Реклама на бренд дозволить інформувати своїх клієнтів про новинки, додаючи своєму бренду додаткові бонуси.
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
За що платять SEO-фахівцям? “Вони виводять сайти в ТОП” – проста відповідь, за якою криються місяці праці. Ми підготували огляд плану робіт з просування сайту, плюс-мінус універсального для будь-якого ресурсу. Це допоможе краще зрозуміти таємницю розкрутки сайту в пошукових системах, а також оцінити важливість того чи іншого етапу саме для вашого ресурсу. Поїхали! Етап 1: […]
Плануєте увірватися в e-commerce і продавати в інтернеті? Чудова ідея! Не знаєте, з чого почати? Ми підкажемо! Чіткий план дій викладаємо нижче. Визначаємося з нішею, яку можемо зайняти Якщо у вас є досвід продажів в звичайному офлайні, то переходите в онлайн з тим же товаром. Ви добре знаєте свій продукт, знаєте, як його продавати і […]
Агентства інтернет-маркетингу і ми в їх числі щосили розхвалюють контекстну і пошукову рекламу, обіцяючи швидкий результат у вигляді заявок і дзвінків. І та, й інша характеризуються як ефективні канали залучення, необхідні вашому бізнесу. Перед рекламодавцем виникає питання: у що саме інвестувати свій час і фінанси? Яка з мереж – пошукова або медійна, принесе найкращі результати? […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!