Власникам ресурсів необхідно замовити аудит сайту у тому випадку, якщо заходи по його просування не дають необхідного результату. Аудит допоможе визначити чинники, із-за яких позиції сайту в пошуковій видачі можуть бути знижені, виявити шляхи вирішення цієї проблеми.
Аудит умовно можна розділити на технічний, який виявляє проблеми, що виникли при верстанні сайту, і SEO аудит – виявлення проблем з пошуковою оптимізацією ресурсу, що просувається.
Технічний аудит сайтів
Перш ніж збирати семантичне ядро і наповнювати сторінки сайту контентом, необхідно вирішити технічні проблеми сайту, які виявляються в процесі аудиту. Проводиться технічний аудит сайту з використанням чек-листа – списку з пунктами, в яких вказані можливі проблеми, на які варто звернути увагу.
Пункти чек-листа зазвичай діляться на групи по важливості для подальшого просування сайту. Розділення відбувається на:
- Важливі критичні помилки;
- Помилки середньої критичності;
- Помилки низької критичності.
Основне завдання, яке виконує технічний аудит сайту – це усунення помилок високої критичності. До них відносяться:
- Биті сторінки. Це помилки 4хх і вище, які виникають із-за довгого часу очікування або після видалення сторінок;
- Помилки 5хх. Це проблеми з боку сервера;
- Биті редирект. Тобто наявність сторінок з переадресацією на не існуючі сторінки;
- Помилки валидации коду також можуть привести до пониження позицій ресурсу;
- Повільне завантаження сайту. Призводить до збільшення відмов, що є поганим поведінковим чинником і впливає на ранжирування, інші критичні помилки.
Дані, отримані після того, як виконано аналіз сайту на помилки, мають бути передані розробникові для усунення. Окрім критично важливих, виявляються помилки середньої важливості, такі як великий час відповіді сервера, занадто великий розмір зображень, блокування важливих елементів у файлі robots.txt і інші.
SEO аудит сайтов
В процесі пошукового аудиту також виявляються різні види помилок, з яких в першу чергу мають бути усунені недоліки високої критичності. У чек-листу, по якому проводиться SEO аудит сайтів, присутні такі помилки як:
- Дублі сторінок. Наявність на сайті сторінок з однаковим контентом приведе до пониження позицій сайту в пошуковій видачі;
- Дублі метаданих, таких як title, description і Н1. Метадані мають бути унікальними і релевантними сторінці, на якій вони розміщені. Також, вони повинні розрізнятися між собою;
- Відсутність метаданих. Для пошукових систем Google важливим чинником, який використовується для виявлення сторінок, релевантним запитам користувачів, являється мета-опис сторінки. Відсутність мета-тегів призведе до пониження позицій у видачі.
Після того, як проведений повний аналіз сайту на предмет помилок в пошуковій оптимізації складається план їх рішення. Складаються і розміщуються унікальні метадані, релевантні посадочним сторінкам, виправляються дублікати назв і описів, виправляються помилки в контенті сторінок.
До проблем середньої критичності, які виявляє пошуковий аудит сайту можна віднести :
- Відсутність або дублікати заголовків Н1;
- Наявність декількох таких заголовків на одній сторінці;
- Відсутній опис alt для зображень.
Для упевненості в тому, що помилки більше не є причиною пониження позицій ресурсу в пошуку, необхідно усунути усі проблеми, навіть з низькою критичністю. Чим менше помилок у ресурсу – тим вище вірогідність попадання в ТОП пошукової видачі.
Юзабіліті сайту
Для поліпшення поведінкових чинників проводиться аудит інтернет-магазинів і інших ресурсів на предмет зручності для користувачів.
У чек-листі обов’язково є присутніми наступні чинники, що впливають на юзабіліті сайту :
- Для інтернет-магазину наявність кнопки “купити” або “замовити”. Плюсом є можливість здійснення купівлі “в один клик”;
- Наявність в шапці і нижній частині сайту контактних номерів телефону, засобів зворотного зв’язку, поштової адреси;
- Загальний вигляд сайту. Дизайн повинен притягати користувача, а не відштовхувати його;
- Можливість залишати відгуки про товари або послуги. Наявність відгуків враховується пошуковими системами при ранжируванні сайту і визначенні його позицій.
При визначенні ПЧ (поведінкових чинників), пошукові системи аналізують сторінки входу і виходу користувача на сайт, час, проведений користувачем на сторінці, показник відмов та інші чинники. Поліпшення юзабіліті приведе до поліпшення ПЧ, а відповідно і позицій ресурсу у видачі.
Послуги SEO аудиту сайтів в Дніпрі
Агентство інтернет-маркетингу MSystem пропонує замовити комплексний аудит сайту ціна якого буде по кишені власникам як великих сайтів, так і маленьких інтернет-магазинів. Більше того, просування деяких сайтів без проведення аудиту не проводиться, оскільки у такому разі не може бути гарантії на досягнення результатів, необхідних замовникові.
SEO- фахівці агентства проведуть технічний і пошуковий аудит, після якого клієнтові буде наданий повний звіт з рекомендаціями по усуненню виявлених проблем і помилок.
Зв’яжіться з нами, наші менеджери дадуть відповідь на питання скільки коштує аудит сайту і дадуть рекомендації по його необхідності. Наші SEO-шники мають успішний досвід в проведенні аудитів і подальшому просуванні сайту в пошукових мережах.
5 років тому ми вирішили звернутися в агентство M System, щоб вони допомогли нам збільшити продажі і розширити клієнтську базу. Спочатку замовили контекстну рекламу, щоб краще “світитися” в інтернеті. Потім, менеджер запропонував спробувати СЕО-просування для підвищення результатів. Регулярно отримуємо звіти - там показники зростають щомісяця. Дзвінки є, клієнтів додалося. Можемо сміливо рекомендувати послуги агентства - це працює!
Майже 3 роки тому ми вперше звернулися до агентства M. System. Для нас це було дещо нове, тому ми не поспішали витрачати гроші - раптом віддачі не буде. Але кожного місяця результат нас тільки тішив. Починали з мінімального бюджету: близька 2 тис. грн. Були місяці, коли продажі підвищувалися неймовірно - там і 18 тис. грн не шкода було в рекламу вкласти. Сьогодні визначилися із середніми показниками і вийшли на 10 тис. Спочатку працювали тільки над сайтом, який у нас на “Промі”. Побачили позитивну динаміку і вирішили активно зайнятися і зовнішнім сайтом, у нас Лендінг. Там теж запустили рекламу. Менеджер запропонував спробувати СЕО-просування. Ми погодилися і тепер чекаємо максимальної оптимізації реклами в Гуглі, щоб розпочати СЕО-просування.
можна довіритися
на всі 100!