Така важлива дія для успішного просування проекту, як SEO оптимізація сайтів, вимагає наявності у виконавця не лише базових знань по пошуковій оптимізації, але і розуміння оновлень пошукових систем. Зміни алгоритму ранжирування покликані очистити видачу пошуку від не якісних, на думку пошукової системи, сайтів.
Тому, SEO просування проекту повинне тривати постійно, оскільки конкуренти не стоятимуть на місці і без поліпшення сайту можна втратити позиції, а відповідно і клієнтів. Розглянемо, чому правильна оптимізація сайту потрібна для його просування і що ховається за цим визначенням.
SEO оптимізація і просування сайту
Оптимізація з точки зору SEO – це комплекс робіт по поліпшенню видимості сайту пошуковими системами і підвищенню його позицій в пошуковій видачі по релевантних запитах. Тобто, при правильному підході, користувач побачить у видачі саме той сайт, сторінки якого оптимізовані краще.
Полягає якісна оптимізація сайту з двох етапів:
Процес починається з SEO аудиту сайту, який дозволяє виявити як технічні помилки і недоробки, що виникли в процесі верстання сайту, так і визначити напрям робіт по оптимізації. Чек лист аудиту складається з безлічі пунктів, які розділяються по впливу чинників на ранжирування ресурсу в пошуку. Наприклад, помилки 5хх, які з’являються з боку сервера можуть серйозно вплинути на позиції сайту у видачі.
Усунення таких помилок має високий пріоритет і входить в перші етапи оптимізації сайту по важливості. Існують помилки, які не так сильно впливають на позиції, але усунення яких також потрібне для попадання в ТОП видачі. Тільки після усунення технічних помилок і поліпшення “юзабіліті” (зручність сайту для користувача) можна перейти до наступного кроку.
Внутрішня SEO оптимізація
Роботи по поліпшенню структури сайту, наповненню сторінок якісним контентом, складання і розміщення метаданих і інші роботи – це ті чинники, з яких формується ціна на SEO оптимізацію сайту і які називаються внутрішньою оптимізацією.
Семантичне ядро – основа оптимізації
Роботи розпочинаються зі збору широкого семантичного ядра, тобто тих запитів, по яких користувачі шукали товар або послугу, що просувається на сайті, який оптимізується. Наприклад, якщо проект спеціалізується на розкручуванні сайтів, до семантики увійдуть такі запити:
- Просування сайтів;
- Скільки коштує розкручування сайту;
- Просунути сайт Дніпро і так далі.
Запити розбиваються по частотності, тобто кількості введених користувачами запитів за місяць. Наприклад, запит “скільки коштує seo оптимізація” є низькочастотним, оскільки користувачі в середньому вводили його 10 разів. Також, запити відрізняються залежно від таргетинга, тобто місця розташування користувача. Частотність в Дніпрі може відрізнятися від частотності по Україні в цілому.
Структура сайту
Наступним етапом є оптимізація або складання нової структури сайту, яка є як би каркасом, на основі якого будується проект. Структура має бути максимально широкою, наприклад, категорію “Оптимізація сайту” необхідно розширити на підкатегорії “Внутрішня” і “Зовнішня”, які у свою чергу розбиваються на підкатегорії третього рівня. Такі дії покликані розподілити релевантні запити по сайту. Наприклад, запит “seo оптимізація купити” буде “посаджений” в категорію першого рівня, а “аудит сайту” вже в підкатегорію.
Не варто забувати, що структура повинна бути зрозуміла користувачеві. У ідеалі, щоб замовити товар або послугу, отримати інформацію і так далі, користувачеві досить зробити три клика на сайті.
Наповнення сайту контентом
Крайні оновлення алгоритмів пошукових мереж, зокрема Google, пов’язані з пониженням позицій сайтів, контент яких не відповідає запитам користувачів. Виходячи з цього, вартість SEO оптимізації безпосередньо залежить від якості і кількості контенту, який користувач побачить на сторінках ресурсу.
Якісне наповнення карток товарів і сторінок з послугами є ключовими для успішного просування проекту. Пошукові системи оцінюють наповнення сторінок і ті з них, які дають повну відповідь на питання користувача будуть показані у видачі вище.
Складання метаданих
Складання таких метаданих, як title, description і заголовків Н є важливою роботою при SEO оптимізації сторінок і впливають на позиції сторінки в пошуковій видачі. Існує декілька правил складання цих тегів, найбільш важливими з яких є :
- Метадані мають бути унікальними як на рівні сайту, так і глобально в мережі;
- Не можна допускати дублів метаданих;
- Не можна “спамить” в метаданих ключовими запитами;
- Усі теги повинні відповідати контенту, представленому на сторінці.
Зовнішня оптимізація сайту
Зовнішнє розкручування і оптимізація сайтів є отриманням посилань на ресурс, що просувається, із зовнішніх, трастових джерел. Чим більше сторонніх ресурсів посилаються на сайт – тим вище він розташовуватиметься в пошуковій видачі і матиме більше довіри з боку пошукових систем.
Не варто забувати, що отримані природним способом посилання розцінюються пошуковими системами як органічні і мають більшу вагу, ніж покупні. Для отримання таких посилань потрібний якісний контент, про що сказано вище.
Враховуються такі чинники, як:
- Трастовость ресурсу, на якому розміщено посилання (донора);
- Посилальний профіль донора;
- Вид посилання (анкорне, безанкорне).
Роботи над поліпшенням видимості бренду включають пошук і дослідження донорів, проведення крауд-маркетинга (розміщення посилань і відгуків на форумах), представлення в соціальних мережах.
SEO пошукова оптимізація в Дніпрі
У Дніпрі замовити SEO оптимізацію сайту можна в інтернет-агентстві MSystem, яке спеціалізується на наданні послуг інтернет-маркетингу в Україні, країнах СНД і Європи.
Фахівці агентства проведуть комплекс заходів як по внутрішній, так і зовнішній оптимізації ресурсу і виведуть сайт в ТОП видачі в найкоротший строк.
Довгий час «топталися» на місці, поки не замовили просування та оптимізацію. Сайт змінився. Спасибі нашому менеджеру Володимиру і всій команді Msystem. П.С. Розраховуємо на знижку при запуску рекламної кампанії в Гуглі)
Ознайомився з відгуками й вирішив теж сказати своє слово. У порівнянні з іншими, ми, напевно, молоді клієнти. Але за кілька місяців роботи результати перевершили деяких, хто роками рекламується. Оскільки у нас невелике виробництво - треба по максимуму завантажувати його роботою. Спочатку вирішили рекламуватися у двох напрямках - розкладні столи та сповивальний комод. Перші не надто зайшли - віддача була незначна. А ось другі - просто “Вау!”. Ми задоволені! Зараз розмірковуємо над тим, щоб додати рекламу столів для комп'ютера. Згодом поділюся новими результатами.
можна довіритися
на всі 100!