Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Етапи просування сайту: фундамент

Етапи просування сайту: фундамент

За що платять SEO-фахівцям? "Вони виводять сайти в ТОП" - проста відповідь, за якою криються місяці праці. Ми підготували огляд плану робіт з просування сайту, плюс-мінус універсального для будь-якого ресурсу. Це допоможе краще зрозуміти таємницю розкрутки сайту в пошукових системах, а також оцінити важливість того чи іншого етапу саме для вашого ресурсу.

Поїхали!

Етап 1: аналіз ресурсу, конкурентів і тематики

Кому потрібен:

  • e-commerce сфері;
  • онлайн-сервісіам;
  • ЗМІ;
  • багатосторінковим сайтам-візиткам;
  • дошкам оголошень;
  • форумам;
  • корпоративным ресурсам.

На першому етапі фахівець проводить аналіз проекту, оцінюючи його позиції в пошуковій видачі, зручність для користувачів, відповідність вимогам пошукових систем.

Види робіт на даному етапі:

  • оцінка загальної видимості ресурсу за високочастотними, а також середньо- і низькочастотними запитами користувачів у видачі;
  • аналіз ранжирування і сайтів лідируючих конкурентів: в них можна почерпнути важливу інформацію для формування стратегії просування;
  • аналіз структури лідируючих профільних сайтів, їх посилального профілю;
  • підбір релевантних ключових запитів, під які необхідно створювати цільові сторінки на сайті клієнта;
  • аналітика.

Таким чином, фахівець оцінює необхідний обсяг і масштаб майбутніх робіт. Наприклад, багатьом сайтам для подальшого просування потрібні програмні втручання на кшталт мобільної оптимізації, зміни протоколу http на https, зміни системи управління контентом і т.п.

Також аналіз дозволяє спрогнозувати бюджет на просування сайту - витрати на створення контенту, купівлі посилань і т.д.

Етап 2: формування семантичного ядра

На новому етапі фахівець за допомогою сервісів Serpstat, Wordstat і інших інструментів підбору пошукових запитів знаходить, розбиває на групи, оцінює на частотність семантичне ядро ​​(СЯ).

Для чого потрібно СЯ:

  • для формування розширеної структури ресурсу;
  • для створення шаблонів метатегів, генерації, заголовків H1, H2;
  • створення текстового контенту на цільових сторінках;
  • розробки системи перелінківки;
  • зовнішньої оптимізації ресурсу;
  • генерації фільтрів;
  • аналізу його видимості.

СЯ може складатися як з 500-1000 запитів (для невеликих сайтів-візиток), так і декількох сотень тисяч (для e-commerce).

Складання СЯ може зайняти від декількох тижнів до декількох місяців. Для цього його і кластерізіруют за групами. У процесі розширення ядра, як правило, SEO-фахівці видають рекомендації, наприклад, щодо розширення текстового контенту сайту.

Етап 3: створення широкої структури

Пошуковики постійно вдосконалюють алгоритми з метою демонструвати користувачеві найбільш корисну для нього інформацію. Корисна або релевантна інформація в даному випадку - це та, яка точно відповідає його пошуковому запиту, місцю розташування, мотивації запиту і т.д.

Ви вводите запит в рядку пошуку і отримуєте найбільш релевантні вашому запиту сторінки у верхній частині списку.

Широка структура сайту дозволяє створювати і оптимізувати сторінки під пошукові запити з конкретної частотою пошуку, таким чином грамотно розподіляючи внутрішню вагу сторінок ресурсу.

  • під супернізкочастотні запити (менше 5 запитів в місяць) краще створити невелику картку товару, ніж групу. Так ці запити не завадять просуванню більш значущих сторінок, не перетягуючи на себе частину внутрішньої статистичної ваги;
  • сторінки групи або категорій створюються під високочастотні запити;
  • під середньо і низькочастотні - сторінки фільтрів.

Щоб зрозуміти, які сторінки можна створити для розширення структури, фахівці аналізують пошукові видачі за запитами, "крадуть" структуру у конкурентів, сегментируют асортимент на групи і т.д.

Якщо компанія працює на кілька міст, кількість цільових сторінок в структурі множиться на кількість міст. При цьому контент в них не повинен копіювати один-одного.

Весь процес розширення структури може розтягнутися на роки, але основну частину робіт потрібно зробити якомога швидше.

Етап 4: створення ТЗ для внутрішньої оптимізації

SEO-спеціаліст проводить технічний аудит сайту, після чого формує список необхідних робіт для внутрішньої оптимізації:

  1. Налаштування автоформування заголовків H1, Title, Description на основі шаблонів.
  2. ЧПУ сторінок на сайті.
  3. Оптимізація фільтрів.
  4. ТЗ на оптимізацію швидкості завантаження сторінок.
  5. Видалення дублів.
  6. Формування XML-карти ресурсу.
  7. Налаштування мовних параметрів мультимовного сайту. Оптимізація сторінок пагінації.
  8. Оптимізація коду відповіді сервера і заголовків сторінок та ін.

Етап 5: Організація внутрішньої перелинківки

Важливо не тільки створити сторінки, але й організувати систему внутрішніх посилань так, щоб користувач і пошуковий бот могли швидко і зручно переміщатися на інші сторінки. Якщо правильно не наповнити сторінки статистичною вагою, вони можуть просто не потрапити в індекс.

На цьому етапі фахівець перекладає статичну вагу зі сторінок з низькою конкуренцією на більш вкладені.

Етап 6: Оптимізація контенту

Сторінки сайту необхідно наповнити текстовим контентом, що включає зібрані раніше ключові запити, з урахуванням актуальних вимог пошукових систем, аналізу ТОП видачі та аналізу тексту топів, так як це вплине на ранжування сторінок.

Робота SEO-фахівця полягає в складанні контент-плану відповідно до карти сезонності і формування ТЗ для копірайтера.

Етап 7: робота з краулінговим бюджетом

Краулінговий бюджет пошукового бота - це кількість сторінок, яку він може обійти за один сеанс на вашому ресурсі.

Безліч помилок оптимізації - відкриті сторінки сортування, відкриті сторінки перетинів двох фільтрів з одного блоку і т.д., призводять до того, що бот індексує не всі сторінки, а частина проіндексованих виявляються неважливими. Так частина корисних сторінок залишається поза індексу, а статична вага сторінок категорій помітно знижується.

Тільки досвідчений фахівець може грамотно закрити непотрібні для індексування сторінки, залишивши тільки потрібні фільтри.

Етап 8: поліпшення юзабіліті сайту

Одним з факторів ранжирування є поведінка користувачів на вашому сайті. Скільки вони на ньому "сидять", що роблять, чи повертаються в пошукову видачу для перегляду іншого сайту або знайшли те, що шукали на вашому - все це поведінкові фактори, що впливають на позиції в пошуковій видачі.

Завдання SEO-фахівця робити все, щоб:

  • знижувати кількість відмов;
  • відвідувач проводив на сайті більше часу;
  • стежити за поверненням або неповерненням користувача в видачу.

Як? Ну тут потрібен комплексний підхід. Поліпшення навігації сайту, зменшення часу завантаження сторінок, мобільна адаптація, грамотне оформлення сторінки "Про нас" і т.д.

Етап 9: Зовнішня оптимізація

Етап актуальний для всіх типів ресурсів в тематиках з високою конкуренцією. Чим більше якісних профільних майданчиків посилаються на ваш сайт, тим вище його авторитет в очах пошукових систем. А авторитетність сайту незмінно просуває його вгору в списку видачі.

Фахівець займається побудовою посилальної маси за допомогою сервісів, бірж постійних посилань, аутріч.

Деякі сайти, також, збільшують число природних посилань за допомогою контент-маркетингу.

Етап 10: стимулювання конверсій

Грамотний SEO-фахівець розуміє чинники конвертації відвідувача в клієнта і робить все, що від нього залежить для збільшення числа конверсій. Якщо з конверсіями біда, значить проблема полягає в одному з трьох "стовпів" взаємодії:

  • в самому трафіку;
  • на сайті;
  • з боку оператора.

Етап 11: постійні коригування та оптимізація сторінок

Аналізуючи позиції ранжирування сторінок за запитами і трафік за категоріями, фахівець постійно коригує всі напрацювання: розширює структуру, вносить зміни в тексти, змінює мета-теги, нарощує кількість посилань і т.д.

Все ускладнює постійне оновлення алгоритмів пошукових систем. Потрібно відстежувати і враховувати нові вимоги, постійно коригуючи стратегію просування.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!