Реклама в Facebook
Facebook – наймасовіша і популярна соціальна мережа у світі. Український сегмент в ній представлений значною аудиторією в 14 мільйонів осіб. Якісна перевага аудиторії Фейсбук – більш високі доходи, високий рівень освіченості та добробуту в цілому. При цьому, українські користувачі активно реагують на рекламу в Facebook: в середньому кожен з них клікає на 20 оголошень на місяць.
Серед такої дорослої (від 28 років), активної та платоспроможної аудиторії є і ваші майбутні клієнти!
Наше інтернет-агентство займається налаштуванням таргетованої реклами з 2011 року. На рахунку – понад 1 тис. ефективних кампаній і понад 5 тис. успішних е-commerce проектів. Для того, щоб ваша таргетована реклама в Фейсбук стала ефективним інструментом залучення трафіку, збільшення продажів, підвищення впізнаваності бренду і посилення позицій на ринку ми зробимо наступне:
- проведемо оцінку вашої рекламної пропозиції й підберемо під неї відповідну цільову аудиторію;
- розробимо стратегію просування, налаштуємо аналітику;
- створимо креативи, банери (окрема опція);
- налаштуємо цілі кампанії, виберемо оптимальний бюджет, запустимо тестову рекламу;
- проведемо аналіз проміжного результату, внесемо корективи;
- будемо відстежувати результати, вручну оптимізувати ставки та коригувати таргет для отримання кращих результатів в рамках одного бюджету.
Всі дані ви отримаєте в щомісячному звіті. Професійне налаштування реклами в Фейсбук з гарантованим результатом від 5 тис грн. на місяць.
Чому Фейсбук?
Таргетована реклама – це офіційний платний тип просування в соцмережі, який підходить як для зареєстрованих бізнес-акаунтів, так і для зовнішніх сайтів.
Система реклами Facebook Ads відкриває доступ до широкої аудиторії: двом мільярдам користувачів в самому Фейсбуці та мільярду користувачів Інстаграм. Для того, щоб показувати ваші оголошення тільки цільовим, найбільш зацікавленим користувачам, рекламний кабінет Фейсбук (Ads Manager) пропонує безліч параметрів таргетування.
Чому варто рекламуватися в Фейсбуці? Рекламний кабінет пропонує близька 150 дуже тонких таргет налаштувань. Фактори пошуку цільового глядача можна довільно поєднувати між собою в пошуках найбільш вдалих комбінацій. Тонкий таргетинг у Фейсбуці враховує все: від статі, віку і гео до переваг в їжі. Цікава “фішка” Фейсбуку – таргетування за поведінкою. Так, наприклад, турагентство може показувати рекламу користувачам, які часто змінюють місце розташування.
Інші плюси:
- Facebook допомагає розширити базу клієнтів – знайде за заданим зразком цільової аудиторії схожих користувачів та покаже їм рекламу.
- Оголошення в стрічці новин Facebook може містити до 315 символів: це в 3 рази більше, ніж оголошення в Google AdWords.
- В оголошення можна додати конверсійну кнопку із закликом до дії.
- Реклама в Фейсбуці мультиформатна.
- У соцмережі можна демонструвати рекламу користувачам, які відзначили сторінку ваших конкурентів в їх стрічці новин. Це більш природний метод таргетування аудиторії конкурентів у порівнянні з використанням назв конкурентів в PPC.
- Дешевий і ефективний ремаркетинг.
Тонке таргетування дозволяє демонструвати оголошення потрібній аудиторії. А відносно невисока вартість кліка забезпечує фінансову ефективність ремаркетингу в Фейсбук.
Щодо цін. Ще один важливий плюс полягає в тому, скільки коштує реклама в Фейсбук і в різноманітті моделей оплати. Зупинимося на цьому докладніше.
Ціна
Вартість залежить від мети кампанії та відповідної моделі оплати. Можна платити за показ реклами – цей варіант підійде в разі, якщо потрібно підвищити впізнаваність бренду або інформувати про новий продукт якомога більшу кількість потенційних клієнтів.
Якщо потрібно збільшити кількість передплатників і продажі, варто вибрати оплату за кліки або взаємодії.
Особливість платформи – відносно низька ціна реклами в Фейсбуці в порівнянні з контекстною рекламою в пошукових системах. Так, наприклад, середня вартість кліку в КММ Google становить $0,35. В Фейсбук ця цифра дорівнює $0,24. Різниця – понад 30%.
Види реклами в Фейсбуці
Ви можете використовувати наступні види реклами в Фейсбуці (формати оголошень):
- Відео;
- Статичне зображення;
- Кільцеву галерея;
- Слайд шоу;
- Добірку;
- Instant Experience – спецформат для мобільних пристроїв.
Доступні платформи для розміщення оголошення називаються плейсмент. Через FB ads manager можна публікувати оголошення на таких плейсмент (зокрема):
- Новинні стрічки Фейсбук, правий стовпець на сайті Facebook, «Вхідні» в месенджері, Marketplace та відеострічки платформи;
- Stories;
- Відеореклама In-Stream на сайті Фейсбук;
- Результати пошуку на сайті;
- Повідомлення в месенджері;
- Моментальні статті;
- Додатки та сайти Audience Network.
Налаштування та запуск реклами в Фейсбук: переваги M. System
Чому варто довірити налаштування та запуск реклами Фейсбук “під ключ” нам:
- запуском, налаштуванням і супроводом займаються сертифіковані контекст-менеджери;
- проект курується акаунт-менеджером, який завжди знаходиться на зв’язку, висилає щотижневі звіти та раз на кілька днів звітує щодо результатів кампанії за телефоном;
- ніякої “води” в звітах: тільки чіткі KPI та метрики;
- ви отримуєте повний доступ до аналітики кампаній;
- ми займаємося розкручуванням малих і середніх інтернет-проектів з 2011 року, вміємо працювати з різними бюджетами та знаємо, як добится кращої рентабельності;
- ми забезпечуємо швидкий запуск за 3-5 днів;
- працюємо за фіксованою абонплатою за послугу і не беремо відсоток від вашого бюджету;
- низькі ринкові ціни. Завдяки системному підходу до організації робочого процесу у нас є можливість утримувати доступні ціни без втрати якості.
Для залучення клієнтів і конверсій в бізнес наших клієнтів ми використовуємо понад 10 джерел трафіку. Це контекстна реклама, реклама Prosale, тизерні мережі, Інстаграм, органічна видача пошукових систем і т.д. Завдяки цьому ми можемо не просто налаштувати рекламу в соцмережі, але запропонувати комплексний підхід для максимальної вигоди вашого проекту.
Ми звернулися в компанію M. System 2 роки тому, щоб вони допомогли привернути увагу до наших навчальних програм. Ми готуємо майстрів манікюру та педикюру. Спочатку ми працювали без контекстної реклами і результати нас не радували. Менеджер запропонував запустити рекламну кампанію і після цього стало набагато більше дзвінків. Єдине, що нас турбує - ми не завжди можемо знайти свою рекламу в Гуглі, не знаємо чому так відбувається. Ще рекомендують встановити лічильник Гугл Аналітики, але ми поки не зважилися
Замовляли контекстну рекламу в Google Ads. Після першого місяця додали 30% у продажах. Звіти показали, що це відбулося за рахунок контексту. Дуже задоволені. Подяка за це колективу M.System
можна довіритися
на всі 100!