Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Чому інтернет маркетинг підходить вашому бізнесу

Чому інтернет маркетинг підходить вашому бізнесу

Криза 2020-го і введений карантин оголив основні переваги інтернет-торгівлі та Digital-просування, що змусило ще більше бізнесменів придивитися до онлайну. Якщо ви до цих пір працюєте в виключно офлайні і сумніваєтеся, що цифровий маркетинг - для вас, прочитайте цю статтю. Можливо, ваша думка зміниться.

Ваші клієнти "живуть" в інтернеті

Кілька фактів на користь "цифри":

  • Близька 60% населення планети вже онлайн. Три чверті з них щомісяця купують щось онлайн.
  • Майже 4 мільярди активно користуються соцмережами.
  • 61% покупців шукають інформацію про послуги і товари в інтернеті.
  • 97% з них читають відгуки в і огляди в мережі перед ухваленням рішення про покупку.
  • Понад 70% дорослих платоспроможних мешканців України є активними інтернет-користувачами, проводячи в мережі більше 6 годин щодня. 55% використовують для цього мобільні пристрої.
Висновок: один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де вас шукає цільова аудиторія. І сьогодні це - інтернет. Все більше людей звертаються до мережі для вирішення своїх споживчих завдань, все більше переглядають відгуки та інформацію про компанію в мережі і тільки після цього купують.

Переваги інтернет-маркетингу

Digital-маркетинг, володіючи багатомільйонною споживчою аудиторією Інтернету і потенційною можливістю налагодити контакт безпосередньо з кожним конкретним користувачем на персональному рівні, відрізняється безпрецедентними достоїнствами:

  • виключно цільове охоплення аудиторії і практично миттєве реагування на її зміни і переваги;
  • гнучкість до ринкових умов: можливість швидкого коректування торгових пропозицій, коригування цін і характеристик продукції, адаптованого коригування рекламних кампаній і маркетингових стратегій, підлаштовуючись під зміни ринків і економічної ситуації;
  • побудова відносин зі споживачами та нарощування лояльності до продукту: можливість спілкуватися з покупцями в режимі реального часу, миттєво відправляти рекламні матеріали, розсилки новин, акції, рекомендації т.д.;
  • можливість автоматизувати бізнес-процеси, пов'язані з обслуговуванням клієнтів (наприклад, за допомогою чат-ботів в месенджерах), надавати цілодобовий сервіс для клієнтів з усього світу;
  • розширення поля діяльності з локального ринку на національний і міжнародний;
  • зручний спосіб знаходити інвесторів і потенційних партнерів на національному і зарубіжному ринках;
  • найгнучкіший з існуючих метод рекламування продукту, що дозволяє ефективно контролювати і коригувати процес рекламних комунікацій;
  • інтернет-реклама дозволяє помітно скоротити витрати на просування (електронний простір для реклами сильно дешевше ефірного або друкованого, а пошук і доступ до інформації, що публікується здійснюються майже миттєво);
  • електронні інструменти надають можливості для найбільш ефективних маркетингових досліджень. Детальна статистика дозволяє відстежувати будь-які переміщення і дії відвідувачів інтернет-ресурсу, дізнатися, якими товарами вони цікавляться і т.д. За охопленням аудиторії, швидкістю обробки результатів, повнотою доступної інформації подібна статистика перевершує будь-яку іншу!

Інтернет-маркетинг - це не тільки про онлайн-бізнес

Інтернет-маркетинг підходить не тільки інтернет-магазинам. Інтернет-маркетинг - це реалізація маркетингових операцій і стратегій за допомогою Інтернету. Він використовує "Всесвітню Павутину" як потужний комерційний та інформаційний канал для будь-якого виду бізнесу, який зв'язує виробника зі споживачем і продавця з покупцем.

Завдання, які вирішують інтернет-маркетингові заходи:

  • створення онлайн-проекту, який працює на цілі бізнесу і призначений для задоволення потреб конкретної цільової аудиторії;
  • позиціонування та просування торгової марки, бренду, конкретного продукту серед інтернет-аудиторії;
  • залучення та утримання клієнтів, надання їм повної та оперативної інформації про продукт, отримання цінної зворотного зв'язку;
  • проведення маркетингових досліджень за допомогою можливостей цифрових технологій: оцінка споживчої аудиторії, попиту, ефективності рекламних кампаній тощо;
  • створення і підтримання позитивного іміджу бренду.
Простіше кажучи, інтернет-маркетинг - це не тільки про продажі, як такі. За допомогою Digital можливостей можна залучати більше клієнтів в офлайн, підвищувати впізнаваність бренду або продукту, налагодити пряму комунікацію з клієнтами, формувати репутацію на ринку, а також використовувати інструменти інтернет-маркетингу для аналізу ринку, бізнесу, споживчої аудиторії і т.д.
Будь-який бізнес одержить від інтернет-маркетингового просування тільки користь.

Розглянемо найбільш поширені заперечення проти цифрового просування.

Заперечення №1 Нам не потрібен сайт і онлайн-просування

Ви впевнені, то вам не потрібен сайт? Поверніться в початок цієї статті та ознайомтеся з глобальною інтернет-статистикою. Нагадаємо, один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де вас шукає цільова аудиторія. А вона - в інтернеті.

Чому варто відкрити свій сайт або хоча б сторінку в соцмережі:

  • сайт допомагає потенційним клієнтам вас знайти. Пошук розташування - одна з найбільш поширених цілей, з якими користувачі звертаються в інтернет. Залиште електронну позначку на мапі з вашою адресою та відсиланням на сайт і гарантовано отримаєте більше відвідувачів!
  • ресурс розширює рекламну аудиторію, так як стає цільовою сторінкою для інтернет-реклами.
  • сайт можна використовувати як вашу візитку, "розсилаючи" її потенційно зацікавленим користувачам (знову ж таки, за формування бази "теплої" аудиторії теж дякуємо інтернет-маркетингові).
  • сайт може стати новим каналом збуту з більш широкої аудиторії і можливостями для просування.
  • сайт і інтернет-маркетинг дозволяють використовувати цифрові технології для розвитку бізнесу.

Заперечення №2 "Мій бізнес працює в офлайні та не пов'язаний з інтернетом

Нагадаємо, що 61% покупців шукають інформацію про послуги та товари в інтернеті, а 97% з них читають відгуки в і огляди в мережі перед ухваленням рішення про покупку. Ваш бізнес не має відношення до інтернету? Чудово, значить в мережі буде менше ваших конкурентів!

Ви можете не просто залишити позначку вашого місця розташування на карті, але попрацювати над позиціонуванням компанії. Це відбудує вас від числа конкурентів і допоможе потенційним клієнтам з інтернет-пошуку прийняти рішення на вашу користь.

Крім того, інтернет-маркетинг відмінно підходить для роботи з існуючими клієнтами. Там ви можете інформувати їх про акції та новинки, робити огляд нових товарних позицій, впровадити програму лояльності і мотивувати на повторну покупку.

Пам'ятайте, що витрати на залучення нових клієнтів коштує в середньому в 8 разів дорожче, ніж утримання існуючих.

Заперечення №3 Інтернет-маркетинг - це дорого

Інтернет-реклама на порядок дешевше і адаптивність традиційної, що зрештою означає більшу ефективність маркетингових інвестицій. Наприклад, за даними Gaebler, чорно-біла реклама в журналі коштує близько 120 тисяч доларів США, а ціна за тисячу показів - 50 доларів США.

При роботі з рекламою ви можете самі вибирати кількість грошей, які ви готові вкладати в рекламу: сьогодні 50 грн, завтра - 1000 грн.

Крім того, існують різні вигідні рекламні інструменти типу Google Display Ads, де оплата списується не за показ, а за клік. Тобто, ви платите тільки за тих користувачів, які зацікавилися вашою пропозицією. Традиційна реклама так не вміє!

І останній аргумент: витрати на інтернет-рекламу зручно оптимізувати. Ви можете постійно відстежувати ефективність рекламних заходів та впроваджувати коригування, спрямовані на поліпшення продуктивності застосовуваних технік просування. Зрештою ви зможете оплачувати тільки ту рекламу, яка "вистрілила".

Отже, якщо у вас бізнес з обмеженим бюджетом і ви хочете збільшити свої шанси на успіх, краще вибирати цифровий маркетинг.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!