Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Пошукова оптимізація (SEO) і пошуковий маркетинг (SEM). Рекламодавці, які вперше використовують цифровий маркетинг для збільшення ефективності свого бізнесу, нерідко плутають ці два поняття. Чим відрізняється SEO від SEM? Що з цього принесе більшу користь вашому проекту? Відповіді на ці питання - далі в статті.
Під SEO-оптимізацією розуміють комплекс робіт, рекомендацій і дій, спрямованих на підвищення релевантності сторінок сайту в пошуковій видачі. Кінцева мета: збільшення видимості сайту, зростання органічного релевантного трафіку і заявок з сайту. Тобто, поліпшення позиції ресурсу у видачі у відповідь на пошуковий запит користувача.
Для досягнення цих цілей SEO, найчастіше, об'єднує роботи зі зміни структури сайту, контентного наповнення, його технічних характеристик. Це дозволяє привести ресурс до найбільш пріоритетного для пошукових систем формату. Сеошники аналізують поведінкові фактори відвідувачів ресурсу і сайтів конкурентів, визначаючи маркетингові та технічні недоліки ресурсу, а також складають рекомендації щодо їх усунення.
Вони оцінюють якість відображення сайту на мобільних і десктопних пристроях, після чого вносять необхідні корективи. Нарощують кількість зовнішніх посилань, оптимізують мета-дані і контент для прискорення і поліпшення індексації сторінок пошуковими роботами.
Особливості SEO:
Важливо звернути увагу на те, що кількість і якість трафіку при SEO-оптимізації залежить, перш за все, від ефективності дій фахівця, а не від розміру бюджету безпосередньо. У разі SEO ви оплачуєте послуги фахівців і зовнішні посилання, але нічого не платите пошуковим системам.
Чому плутають SEM і SEO? Судіть самі. SEM розглядають як стратегію онлайн-просування, головна мета якої - залучення споживачів з пошукових систем, і зміцнення високих позицій в своїй ніші. Основні завдання SEM - це:
Цілі і завдання, на перший погляд, ті ж, що і у SEO. І так, і ні.
Дескриптор SEM розшифровується як Search Engine Marketing і означає комплексний інтернет-маркетинг в пошукових системах. Стратегія SEM передбачає використання кілька маркетингових напрямків: SEO, контекстної реклами, SММ, е-мейл маркетингу. Тобто, в даному випадку в хід йдуть всі інструменти, що дозволяють використовувати пошукові системи для збільшення кількості відвідувачів, клієнтів, лояльних і потенційно зацікавлених користувачів.
SEO ─ це важлива складова стратегії, яка ефективно працює в ансамблі з іншими, не менш значущими елементами просування.
Так, контекстна реклама, тобто платні рекламні оголошення в пошукових системах і сайтах-партнерах дозволяє швидко залучити потенційно зацікавлених відвідувачів на сайт. Оголошення демонструються користувачам у відповідь на їх пошукові запити. А ваш продукт - як вирішення їхніх проблем, завдань, болів, за яким вони і звернулися в пошуковик.
Контекстну рекламу ще називають SEA або search engine advertising - рекламою в пошукових системах. Вона успішно працює для короткострокового залучення клієнтів, особливо в сезон, під час знижок або акцій. Однак, дія припиняється рівно тоді, коли закінчується бюджет. Крім того, ефективна контекстна реклама вимагає вагомих фінансових вкладень.
Здійснення пошукової оптимізації паралельно з оплатою рекламних оголошень дозволяє збільшити шанси на те, що користувач, клікнувши по оголошенню, виконає цільовуї дію і затримається на сайті:
Крім того, у комплексного використання контекстної реклами і SEO є цілий ряд технічних переваг, які дозволяють більш ефективно розподілити рекламний бюджет.
SEO та SEM виконують близькі один одному завдання в рамках інтернет-маркетингу. Їх основні методи і підходи спрямовані на збільшення відвідуваності ресурсу, просування бренду і комерційний успіх інтернет-проекту за допомогою пошукових систем.
Однак, SEM - це більш широкий термін, ніж SEO. Він передбачає сукупність методів інтернет-маркетингу, розглядає всі фактори, пов'язані зі збутом продукції або наданням послуг в інтернеті. SEO - основа пошукового маркетингу, але SEM - це не просто просування в пошукових системах. Вона включає в себе також всі технічні та креативні роботи над розробкою рекламних оголошень, унікальної торговельної пропозиції, аспектами дизайну і т.д.
Комплексне просування, само собою, вимагає більших вкладень, ніж бюджетна SEO-оптимізація. Однак ефективність маркетингових дій при цьому значно збільшується.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!