Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Налаштування контекстної
реклами для
інтернет-магазину

Залучаємо нових клієнтів у ваш бізнес, розміщуючи ефективну рекламу в Google і на партнерських сайтах Відправити запит
Google shopping logo
Чому інтернет-магазину потрібна контекстна реклама
budget Без контекстної реклами просувати сайт в Інтернеті складно

Розкрутка в e-commerce без реклами практично неможлива. Так, контекстна реклама інтернет-магазину дозволяє реалізовувати високу ефективність збуту в разі сезонних і акційних продажів, оцінювати конверсійність окремих сторінок, прискорити просування для отримання безкоштовного трафіку з пошуку, швидко оцінювати ефективність доробок на сайті та багато іншого.

ppc Гнучкі інструменти реклами дозволять вирішити будь-яке бізнес-завдання

Контекстна реклама для інтернет-магазинів - це оптимальний варіант для просування за категоріями, моделями, видовими характеристиками товару. Те, що потрібно для онлайн-шопа з сотнями артикулів! Тут можна експериментувати з аудиторіями, текстами, форматами та місцями розміщення, а також оцінювати результати для отримання кращої рентабельності в рамках бюджету.

10 years Контекстна реклама приводить на сайт зацікавлених користувачів

Люди побачать вашу рекламу на перших рядках пошукових систем і найпопулярніших сайтах (Gmail, YouTube та ін). Це будуть тільки ті інтернет-користувачі, які самі потенційно зацікавлені в ваших товарах. Контекст-менеджер задає параметри таких користувачів в налаштуваннях за допомогою таргета і релевантних ключових слів, а система знаходить їх за цими параметрами та показує рекламу в потрібний момент.

active Ваша цільова аудиторія і майбутні клієнти - в Інтернеті

Один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де "живе" ваша цільова аудиторія. І сьогодні це - інтернет. Рекламувати свої товари потрібно саме там. Українські підприємці у 2020-му році вклали в інтернет-рекламу 13,5 млрд гривень, що на 11% перевищило вкладення в телерекламу. І кількість інвестицій продовжує рости. Не відставайте!

Переваги реклами в Інтернеті
Швидкий старт

Протягом трьох робочих днів ми налаштуємо для вас повноцінний інструмент просування сайту

Ефективність

Підвищення конверсії фіксується з перших днів, зростання кількості звернень точно прогнозується

Велике охоплення

Реклама в контекстно-медійних мережах дає доступ до багатомільйонної або навіть мільярдної аудиторії

Контроль бюджету

Немає необхідності оплачувати малоефективні покази. Ви платите тільки за перехід на сайт

Наші кейси
Що кажуть клієнти
Агропом

Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі

07.02.2022
Look Оптика

Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.

03.11.2021
Світ Лози

Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.

31.08.2021
Чому ми
10 years
Понад 10 років в контекстній рекламі
ppc
Сертифіковані спеціалісти з контекстної реклами
budget
Працюємо по абонплаті, не беремо % з бюджету
bonus
Бонуси 10 000 грн на контекстну рекламу
kpis
Щотижневі звіти без "води": тільки KPI та метрики
key
Швидкий запуск кампаній "під ключ": від ТЗ до результатів
account
Надаємо повний доступ до рекламного акаунту
support
Постійна підтримка персонального менеджера
Рекомендуємо статті
Як в умовах кризи стимулювати продажі за допомогою інтернет маркетингу, 7 Серпня 2020

Як зберегти і нарощувати прибуток в умовах кризи, пов’язаної з COVID-19? Що робити, щоб не боятися банкрутства і втрати бізнесу? Чи варто скоротити маркетингові витрати і як адаптувати стратегії маркетингу і продажів до змін в умовах невизначеності? 6 правил виживання – далі в статті. 1. Не відмовляйтеся від реклами Перша реакція багатьох з нас на […]

Що впливає на вартість кліка в рекламі: 7 факторів, 28 Жовтня 2020

Ціна кожного кліка в контекстній, таргетованій рекламі впливає на кінцеву окупність маркетингових інвестицій. Від чого ж залежить показник СРС (ціна за клік)? Чому в конкретному випадку PPC-фахівець рекомендує просуватися за тією чи іншою вартістю кліка? У рекламі немає чіткого прайса для рекламодавців. Оптимальна CPC розраховується безпосередньо PPC-спеціалістом для кожної окремої кампанії та залежить від ряду […]

Автостратегіі в Яндекс.Директ: що це і наскільки вони ефективні?, 4 Листопада 2021

Ми розглянемо ключові автоматичні стратегії Яндекс Директ з інструкцією з їх налаштування. Навіщо це потрібно? Автостратегіі – це модель управління ставками, в якій рекламна система самостійно призначає ставки та приймає рішення щодо налаштування показів. Це звільняє PPC-спеціаліста від рутинної роботи, дозволяє використовувати його працю з більшою користю для рекламодавця і навіть покращує результати оптимізації (машина […]

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!