Розкрутка в e-commerce без реклами практично неможлива. Так, контекстна реклама інтернет-магазину дозволяє реалізовувати високу ефективність збуту в разі сезонних і акційних продажів, оцінювати конверсійність окремих сторінок, прискорити просування для отримання безкоштовного трафіку з пошуку, швидко оцінювати ефективність доробок на сайті та багато іншого.
Контекстна реклама для інтернет-магазинів - це оптимальний варіант для просування за категоріями, моделями, видовими характеристиками товару. Те, що потрібно для онлайн-шопа з сотнями артикулів! Тут можна експериментувати з аудиторіями, текстами, форматами та місцями розміщення, а також оцінювати результати для отримання кращої рентабельності в рамках бюджету.
Люди побачать вашу рекламу на перших рядках пошукових систем і найпопулярніших сайтах (Gmail, YouTube та ін). Це будуть тільки ті інтернет-користувачі, які самі потенційно зацікавлені в ваших товарах. Контекст-менеджер задає параметри таких користувачів в налаштуваннях за допомогою таргета і релевантних ключових слів, а система знаходить їх за цими параметрами та показує рекламу в потрібний момент.
Один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де "живе" ваша цільова аудиторія. І сьогодні це - інтернет. Рекламувати свої товари потрібно саме там. Українські підприємці у 2020-му році вклали в інтернет-рекламу 13,5 млрд гривень, що на 11% перевищило вкладення в телерекламу. І кількість інвестицій продовжує рости. Не відставайте!
Протягом трьох робочих днів ми налаштуємо для вас повноцінний інструмент просування сайту
Підвищення конверсії фіксується з перших днів, зростання кількості звернень точно прогнозується
Реклама в контекстно-медійних мережах дає доступ до багатомільйонної або навіть мільярдної аудиторії
Немає необхідності оплачувати малоефективні покази. Ви платите тільки за перехід на сайт
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Як зберегти і нарощувати прибуток в умовах кризи, пов’язаної з COVID-19? Що робити, щоб не боятися банкрутства і втрати бізнесу? Чи варто скоротити маркетингові витрати і як адаптувати стратегії маркетингу і продажів до змін в умовах невизначеності? 6 правил виживання – далі в статті. 1. Не відмовляйтеся від реклами Перша реакція багатьох з нас на […]
Ціна кожного кліка в контекстній, таргетованій рекламі впливає на кінцеву окупність маркетингових інвестицій. Від чого ж залежить показник СРС (ціна за клік)? Чому в конкретному випадку PPC-фахівець рекомендує просуватися за тією чи іншою вартістю кліка? У рекламі немає чіткого прайса для рекламодавців. Оптимальна CPC розраховується безпосередньо PPC-спеціалістом для кожної окремої кампанії та залежить від ряду […]
Ми розглянемо ключові автоматичні стратегії Яндекс Директ з інструкцією з їх налаштування. Навіщо це потрібно? Автостратегіі – це модель управління ставками, в якій рекламна система самостійно призначає ставки та приймає рішення щодо налаштування показів. Це звільняє PPC-спеціаліста від рутинної роботи, дозволяє використовувати його працю з більшою користю для рекламодавця і навіть покращує результати оптимізації (машина […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!