Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

SEO-просування
сайту будівельних матеріалів

Перетворюємо інтернет-магазин будматеріалів у повноцінний робочий інструмент для залучення клієнтів з пошукової видачі Google Відправити запит
Google shopping logo
Чому сайтам будівельної тематики потрібно SEO просування
bonus SEO - це вигідне вкладення в майбутнє вашого бізнесу

В просування будівельного сайту рентабельність інвестицій - важлива перевага. Пошуковий трафік для будматеріалів - найбільш вигідний. На відміну від платної реклами, в якій потрібно рекламувати кожен окремий продукт, SEO дозволяє просувати відразу увесь каталог за менший бюджет. При грамотному просуванні ви отримуєте довгостроковий результат при мінімальній вартості залучення клієнта.

money SEO дозволяє ефективно продавати в Інтернеті

Згідно зі статистикою Google Trends, товари для будівництва і ремонту - серед найзапитуваніших в уанеті. Це означає, що пошуковий трафік - найбільш перспективний для інтернет-магазину цієї тематики. Завдяки SEO-просуванню ваш сайт з'явиться в ТОПі видачі й "зніме вершки" пошуку: отримає стабільний потік переходів від зацікавлених у купівлі користувачів.

crown Прокачане SEO - це важлива перевага перед конкурентами

Завдяки інструментам SEO можна не тільки отримувати конверсії - замовлення і прибуток, але і працювати в площині PR. Люди підсвідомо довіряють сайтам з першого екрану пошуку. Довіряють компаніям, які знаходять в Google Мапах. Лояльні до тих брендів, які частіше трапляються на очі. Завдяки якісному просуванню будівельних сайтів ймовірність того, що користувач купить у вас, а не у конкурента, зростає в рази.

sytrategy_or SEO перетворює сайт в ефективний інструмент продажів

Самостійно організувати сайт будматеріалів з тисячами артикулів непросто. SEO-спеціалісти групують товари, створюють зручну структуру і працюють над зручністю сайту. У 90% випадків рекомендують дизайнерські й програмні доопрацювання, а також впроваджують пошукові фільтри та інші інструменти для генерації лідів і додаткових продажів. У підсумку потрібні бізнесу користувачі потрапляють на корисні їм сторінки ій здійснюють конверсію. Що збільшує середній чек і прибуток компанії.

Переваги пошукового просування
Ваші клієнти зможуть знайти вас через пошук Google

Неоптимізований сайт може погано індексуватися пошуковими роботами або і зовсім не потрапити в видачу. Читачі просто не знайдуть вас в Мережі.

Сайт отримує місця в ТОП-10 за основними запитами

Помітне зростання позицій і трафіку з Google починається вже після впровадження метаданих і наповнення сайту оптимізованим контентом.

Підвищується привабливість сайту для клієнтів

Виключаються ситуації, в яких відвідувач відразу залишає сайт через довге завантаження сторінок, мобільного "недружніть", хаотичну структуру тощо.

Поліпшується конверсія сторінок, зростає число звернень

Оптимізатори роблять так, щоб відвідувач знайшов на сторінках саме вашого вебсайту то, що шукав, і став клієнтом.

Наші кейси
ms
Працюємо у відкриту

Наші клієнти можуть самостійно
перевіряти хід компанії

Що кажуть клієнти
Агропом

Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі

07.02.2022
Look Оптика

Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.

03.11.2021
Світ Лози

Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.

31.08.2021
Чому ми
10 years
Ми - експерти в просуванні сайту будматеріалів. В "багажі" досвіду - понад 150 успішних проектів в ніші, кейси та рекомендації
ppc
Засновуємо стратегію розкрутки на низько- і середньо частотних запитах, більш стабільних в просуванні, ніж високочастотні
budget
Над проектами працює ціла команда: акаунт-менеджер, SEO-фахівець, технічний лідер в SEO, копірайтери, контент-менеджери та лінкбілдери
bonus
Ми займаємося SEO-розкручуванням сайтів з 2012 року. Навчилися прогнозувати фінансову ефективність від SEO і чесно показуємо її клієнтам
kpis
Надаємо наочні щомісячні звіти про виконану роботу та результати без "води": тільки KPI, метрики, цифри та графіки
key
Працюємо за абонплатою без комісій. Ви отримуєте аналог власного SEO-відділу: не потрібно витрачати час і гроші на залучення додаткових фахівців
Рекомендуємо статті
Як використовувати емоційні тригери при налаштуванні рекламної кампанії, 15 Жовтня 2020

Слово тригер дослівно перекладається як «спусковий гачок». У маркетингу тригер – це психологічний прийом, який спонукає споживача зробити покупку або іншУ конверсійну дію. Тригер впливає на його емоції та підштовхує до необхідних бізнесу рішень. Емоційні тригери повинні враховуватися при створенні контенту на сайті, і в слоганах, і в рекламних оголошеннях. В останньому випадку вміле використання […]

Як надати партнеру доступ до об’єктів в Business Manager?, 24 Травня 2021

Якщо ваша компанія співпрацює з агентством або консультантом, ви можете додати його в Business Manager і надати йому доступ до об’єктів. Врахуйте наступні моменти: Додати партнера може тільки адміністратор компанії. У партнера повинен бути Business Manager. Якщо його немає, попросіть партнера створити Business Manager. Вам знадобиться ID компанії партнера. Детальніше про те, як дізнатися ID […]

Стратегії створення цифрової реклами відповідно до правил охорони здоров’я для просування медичного програмного забезпечення, 29 Січня 2024

Для HealthTech компаній, що просувають програмне забезпечення в медичні організації, важливо не лише глибоко розуміти регулятивні рамки, а й вміло ними маніпулювати. Закони на кшталт HIPAA у США та GDPR у Європі захищають дані пацієнтів та вимагають суворої відповідності. Але дотримання правил – це обов’язок. Це можна перетворити на маркетинговий хід, щоб побудувати довіру, продемонструвати […]

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!