Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
B2B-просування у виробничій сфері характеризується особливими умовами: вузькою аудиторією та тривалими періодами прийняття рішень. На відміну від споживчого ринку, де покупки часто здійснюються під впливом емоцій, у B2B-сегменті рішення приймаються на основі ретельного аналізу та оцінки. Тому при налаштуванні реклами таргетолог має зрозуміти, хто його аудиторія і те, скільки разів і як він контактуватиме з потенційним клієнтом. Розглянемо прості маркетингові стратегії точного націлення на аудиторію у виробничій сфері.
Промислове підприємство продає товари чи послуги для розв'язання проблем бізнесу, а не окремої людини. І все ж таки, рішення про покупку приймає людина. Тобто перше завдання таргетолога/рекламодавця — зрозуміти, хто його вузька аудиторія — люди, які приймають рішення (ЛПР).
Якщо таргетувати рекламу просто на сферу бізнесу, є ризик охопити всіх працюючих у ній, а не лише інженера-технолога, власника чи інших осіб, які ухвалюють рішення.
Ось основні маркетингові стратегії які в комплексі допоможуть вам “вийти на потрібну людину”.
Використовуйте дані про наявних клієнтів (номери телефонів, адреси електронної пошти) для створення профілю типового клієнта. Алгоритм аналізує загальні інтереси та характеристики ваших поточних клієнтів, щоб знайти нову аудиторію зі схожими рисами. Це підвищує шанси націлюватися на потрібних людей.
При налаштуванні реклами у Фейсбуці або Інстаграмі через Facebook Ads Manager ви використовуєте вихідну аудиторію, наприклад, зі списку email-адрес або даних з Facebook Pixel. Facebook аналізує цю аудиторію та шукає користувачів зі схожими інтересами, поведінкою та демографічними відомостями. Можна налаштувати ступінь схожості аудиторії, вибравши між ширшою аудиторією із загальними рисами та вужчою, з точнішою відповідністю.
Серед аудиторій Google Ads потрібно вибрати параметр "Схожа аудиторія" (англійською "Similar Audiences"). Для її створення використовуються відомості про клієнтів, отримані через Google Analytics або завантажені списки. Google аналізує ці дані й знаходить нових користувачів зі схожими інтересами та поведінкою.
Визначте географію цільової аудиторії. Дізнайтеся, де знаходяться центральні офіси компаній та працюють особи, які приймають рішення. Якщо рекламна платформа дозволяє налаштувати націлення по районах або містах, виберіть ці локації. Так виходить точно орієнтуватися на цільову аудиторію, не торкаючись при цьому нерелевантних людей.
Як це робиться у Facebook Ads Manager:
У Google Ads:
В обох платформах географічне націлення дозволяє вам більш точно налаштовувати рекламні кампанії, роблячи їх більш релевантними та ефективними для вашої цільової аудиторії.
Ще один приклад маркетингових стратегій — використання соціальних мереж для збору даних про посади потенційних клієнтів. Це допоможе націлюватися на осіб, які приймають рішення у компаніях:
Однак, пам'ятайте, що не всі користувачі вказують свою посаду в профілі. Але не на всіх посадах це таргетування відпрацьовує добре, оскільки багато людей роками можуть не оновлювати інформацію у своєму профілі.
Ретаргетинг в Ads Manager або ремаркетинг в Google Ads - це ефективний спосіб залучити людей, які вже цікавилися вашим продуктом або послугою. Або стимулювати до повторних покупок чинних клієнтів. Про те що таке ремаркетинг і як його налаштувати ми якось докладно писали в блозі.
Ретаргетинг це не просто інструмент, це ваш надійний союзник. Пам'ятайте, ваші «старі» клієнти вже знають, чого вартий ваш продукт чи послуга. Вони довіряють вам, а їх процес ухвалення рішення про покупку зазвичай займає менше часу. Тому ретаргетинг може бути значним джерелом доходу.
Як це працює? Ви повертаєте клієнтів, нагадуючи про себе або повідомляючи про нововведення. Запустили доставку до нових регіонів — акцентуйте на цьому увагу у рекламних матеріалах. Залучите тих, хто раніше не міг зробити покупку через логістичні обмеження.
Не забувайте і про подяку. Запропонуйте клієнтам спеціальні умови, наприклад знижки на великі замовлення або подарунки. Це не тільки підвищить їхню лояльність, але й допоможе вам зберегти увагу вашої «гарячої» аудиторії. Крім того, задоволені клієнти часто діляться своїм досвідом із діловими партнерами, що робить «сарафанне радіо» ще одним важливим каналом залучення нових клієнтів у B2B.
Під час підготовки цього матеріалу ми аналізували приклади стратегій просування продукту на ринок та наш досвід у налаштуванні реклами для виробників. Зуміли зібрати список дієвих, з погляду, методів пошуку потрібної аудиторії у В2В. Ось ще кілька порад, які допоможуть рекламодавцю чи таргетологу успішно працювати з ЛПР в інтернеті:
Регулярно аналізуйте ефективність каналів, використовуючи інструменти аналітики та A/B-тестування для покращення стратегії.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!