Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Практичний приклад SEO: як зміна URL-адреси призвела до катастрофи

Практичний приклад SEO: як зміна URL-адреси призвела до катастрофи

Послуга

SEO-оптимізація та просування великого інтернет-магазину, створеного на базі ринок Випускний бал.do

Ціль

Глобальна мета в рамках SEO-просування для цього проєкту – збільшити відвідуваність та залучити більше потенційних клієнтів.

Конкретне завдання – оцінити перспективи відновлення колишніх позицій сайту неправильної взаємодії з контентом сайту з боку власника.

Сайт до

Сайт був створений на базі маркетплейсу Prom.ua. Впевнено просувався у пошуку зусиллями нашої команди.

Однак у лютому 2023 року клієнт вирішив оновити структуру свого інтернет-магазину, видаливши всі категорії товарів, а потім створивши їх наново з новими URL-адресами. Однак він не врахував, що сайти, створені на базі маркетплейсу Prom.ua не мають функціоналу для встановлення редиректів з неіснуючих сторінок на нові.

Наслідки такого рішення виявилися катастрофічними. Видимість сайту різко знизилася:

ac_1 Практичний приклад SEO: як зміна URL-адреси призвела до катастрофи

Органічний трафік впав на 17%, що призвело до зниження прибутку із сайту на цілих 49%.

ac_2 Практичний приклад SEO: як зміна URL-адреси призвела до катастрофи

Та й загалом, за всіма показниками сайт виявився відкинутим далеко назад:

ac_3 Практичний приклад SEO: як зміна URL-адреси призвела до катастрофи

Робота над проєктом

Сьогодні ми продовжуємо працювати над відновленням колишніх показників, але процес виявляється скрутним.

Висновки

Ця ситуація є гарним нагадуванням про те, наскільки важливо взаємодіяти з веб-сайтом та його контентом з належною обережністю. Особливо якщо йдеться про ключові елементи, такі як URL сторінок, що просуваються. Незалежно від платформи, будь то Prom або будь-який інший сервіс, необхідно завжди враховувати їх особливості та обмеження. Важливо пам'ятати, що будь-які зміни можуть мати довгострокові наслідки, і завжди намагатися мінімізувати ризики, пов'язані із втратою трафіку та прибутку.

Перш ніж розпочинати радикальні зміни на сайті, необхідно оцінити їх необхідність (у нашому випадку потреби в зміні URL взагалі не було), проаналізувати можливі наслідки та розглянути всі альтернативи. І завжди варто проконсультуватися зі своїм SEO-фахівцем.

Оцените статью

Средняя оценка 5 / 5. Количество оценок: 1

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Ім'я
Телефон
Електронна пошта
Ваш вебсайт
Бажаний спосіб спілкування
Будь ласка, залиште нам коментар чи своє запитання
Залишаючи заявку, ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності Я погоджуюся на обробку та передачу моїх персональних жаних відповідно до політики конфіденційності
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!