Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

На що звернути увагу при виборі підрядника з SEO?

На що звернути увагу при виборі підрядника з SEO?

Якщо ви не знаєте точно, як вибрати підрядника для створення та просування сайту, відсіяти ефективні компанії від сумнівних, то можете легко помилитися. У перенасиченій та конкурентній галузі тисячі SEO-агентств претендують на звання найкращих з найкращих.

Зосередьтеся на пошуку агентства, яке заслуговує на довіру, працює прозоро і віддає пріоритет вашим основним бізнес-цінностям. Ми зібрали кілька рекомендацій щодо того, як вибрати підрядника з SEO, який вирішить ваші бізнес-завдання, а не спустить бюджет.

Навіщо взагалі це все?

Чи варта гра свічок? Адже SEO-просування – це постійна спланована робота, яка потребує щомісячних вкладень, а на перший результат варто чекати не раніше, ніж через 3-6 місяців після старту.

Однак, якщо все робити правильно, то SEO-послуги зрештою принесуть вам:

  • Життєздатний вебсайт, що працює без помилок, готовий приймати трафік;
  • Сайт, зручний для його користувачів з інтуїтивно зрозумілою структурою, привабливим дизайном, лід-магнітами. Та іншими атрибутами, що перетворюють простий каталог на інструмент онлайн-продажів.
  • Вищий рейтинг у пошукових системах, таких як Google, Яндекс.
  • Стабільний трафік, що складається із вашої цільової аудиторії.
  • Зростання потоку заявок, дзвінків і продажів.

Майте на увазі, що агентство може допомогти вам не тільки з SEO-просуванням сайту. Завжди корисно вибрати компанію, яка також може надати послуги копірайтингу, IT-фахівців, контекстної реклами, SMM та таргетування у соцмережах. Коли ви звертаєтеся до агентства комплексного інтернет-маркетингу, ви можете зосередитися на управлінні своїм бізнесом і не витрачати час на пошук усіх необхідних фахівців.

Але повернемося до наших баранів: як вибрати SEO-компанію та отримати бажаний результат? Поради від M. System.

Етап 1: первинний відбір чи вибір претендентів

На жаль, через відкладені результати, розмаїття пропозицій та постійні зміни алгоритмів пошукових систем, послуги пошукової оптимізації стають тим, що вкрай складно "подивитися" і "помацати" перед покупкою. Багато хто з незнання купує "кота в мішку", навіть не розуміючи до кінця, чого чекати. Тоді виникає питання: чи можна вибрати SEO-компанію взагалі, чи доведеться покладатися на удачу?

Ми вважаємо, що успіх - це не для бізнесу. Коли стоїть питання інвестицій та фінансового добробуту вашої справи, потрібно покладатися на факти.

Розглянемо, на що звертати увагу під час вибору компаній для переговорів.

Важливість кейсів

case На що звернути увагу при виборі підрядника з SEO?

Те, що потрібно дивитися кейси, розуміють усі. Але не всі знають, що шукати в них.

Отже, як знайти хорошого сеошника за кейсами:

  1. Важливим є не тільки результат роботи. Кейс – це історія роботи із проектом. А з хорошої історії не можна викинути основну дію. Вам повинні надати вступні дані, результат, а також описати дії/інструменти, за допомогою яких цей результат було досягнуто.
  2. Бонус, якщо підрядник має досвід просування у вашій ніші. І під нішою ми маємо на увазі не стільки конкретну тематику, як рівень конкуренції. Якщо підрядник досяг успіхів у просуванні виключно в низькоконкурентних нішах, а ви продаєте айфони, є сенс уточнити, який у компанії досвід роботи в складних сферах.

Але! Чи є релевантні кейси гарантією приголомшливих результатів у вашому випадку? Ні, адже в успішно оптимізованої компанії та у вашої різні умови: стан сайту на момент старту робіт, бюджети тощо.

Тому, вивчаючи кейси, шукайте інформацію:

  • про алгоритм роботи команди;
  • про те, які спеціалісти працюють в агентстві;
  • як компанія взаємодіє із замовниками послуг;
  • чи здатні вони знаходити та виправляти помилки.

Зверніть увагу на прозорість кейсу: чи використовують автори точні числа, скріншоти, чи описують цінність виконаної роботи. Все це дає уявлення про підхід підрядника до роботи з проектами та має велике значення.

Експертність

Ще один спосіб, як перевірити SEO-підрядника – це оцінити, наскільки активно поводиться агентство в соцмережах: чи ділиться досвідом, як працює зі зворотним зв'язком.
Почитайте блог: це дозволить зрозуміти рівень експертності підрядника, його досвід, імідж.

Досвід роботи

Якщо компанія успішно надає послуги SEO понад 5 років, це говорить про її стабільність, стійкість до криз та якість послуг.

Команда

Бонус, якщо вам вдасться дізнатися більше про команду. Як мінімум, отримати інформацію про її склад. Деякі компанії із задоволенням знайомлять аудиторію зі співробітниками, публікуючи фото та інформацію про них. Познайомитися з командою M. System, наприклад, можна на нашій сторінці у Фейсбук.

Регалії

Сертифікати, участь членів команди у галузевих заходах та інші регалії – об'єктивний показник експертності команди. Наприклад, шукайте на сайті або запитуйте у менеджера сертифікати/значок Google Partner.

Це один зі способів перевірки СЕО-підрядника, який може дати додаткове, а може й вирішальне очко на користь тієї чи іншої команди.

Етап 2: переговори

conversation На що звернути увагу при виборі підрядника з SEO?

Отже, ви відібрали кілька компаній для переговорів. На що звернути увагу на цьому етапі?

Зрозуміла та вичерпна комерційна пропозиція

Отже, що роблять SEO-компанії на етапі переговорів? Відповідальна компанія має провести аналіз вашого сайту, ніші, конкурентів та надати розгорнуту комерційну пропозицію.

Розповіді про "дружну команду професіоналів" вам у ньому не потрібні. Хороша КП містить:

  • прогнозовані результати у чітких метриках (наприклад, очікувана місячна відвідуваність у кількості сеансів);
  • аналіз конкурентів;
  • список та кількість інструментів (посилання, копірайт і т.д., необхідних для отримання бажаних позицій та обсягу трафіку);
  • попередній аналіз семантики;
  • список необхідних робіт із розбивкою за місяцями;
  • зрозумілі та точні дані про ціни.

На останньому варто зупинитися окремо, тому що при виборі підрядника критерії, пов'язані з фінансовою стороною питання, зазвичай цікавлять нас з вами в першу чергу.

Ціна

У SEO-ніші є кілька варіантів оплати, найпопулярніші з яких:

  1. Оплата за трафік;
  2. Оплата за позиціями;
  3. Погодинка + бюджет проекту.

Питання: як вибрати SEO-фахівця чи, точніше, команду, спираючись на моделі оплати? Розглянемо плюси та мінуси.

У першому випадку ви сплачуєте за обсяг органічного трафіку сайту. На перший погляд, схема оплати за трафік є гранично прозорою та чесною. Однак варто врахувати два нюанси. А) Трафік може зростати чи падати через об'єктивні обставини (проблеми у конкурентів, тренди тощо), а не бути прямим результатом зусиль фахівців. Б) Трафік ще не означає продажі та прибуток для бізнесу.

У другому випадку замовнику нараховується договірна пеня за кожен день знаходження ключового запиту у топі видачі. Однак варто не забувати, що вихід у ТОП сам по собі не є гарантією прибутку і сумнівно використовувати його як метрику, яка безпосередньо впливає на ціну.

У третьому випадку бюджет оплати становлять дві статті видатків: погодинна оплата фахівцям та бюджет на інструменти просування – посилання, копірайт та ін.
Плюс моделі оплати – прозора звітність, прогнозованість та можливість для гнучкої оптимізації витрат.

Якщо питання про те, як вибрати SEO-оптимізатора у вас упирається насамперед у ці критерії – співпрацюйте з таким підрядником. Адже всю інформацію про те, скільки доведеться витратити на просування і за що ви платите, ви, в ідеалі, отримуєте ще на етапі переговорів. Принаймні так робимо ми. Докладніше про те, як формується ціна на SEO послугу і за що ви платите SEO-агентству, можете почитати у нашому блозі.

Остаточна вартість всього проекту завжди індивідуальна, вона формується виходячи з його цілей, актуального пошукового рейтингу, конкуренції в ніші тощо., але підрахунок має вестися не на коліні, а за чітким прайсом.

І ще: адекватна комерційна пропозиція готується кілька днів. Ми беремо п'ять. Якщо стратегія готова дуже швидко, це недобрий знак.

И еще: адекватное коммерческое предложение готовится несколько дней. Мы берем пять. Если стратегия готова слишком быстро, то это недобрый знак.

Терміни та обіцянки

Терміни – це, мабуть, друге за популярністю питання, яке хвилює потенційних споживачів послуг пошукової оптимізації. Є два факти:

  • точні терміни спрогнозувати неможливо;
  • SEO не дає миттєвих результатів.

Перед тим, як вибрати сеошника, який гарантує результати через 1-2 місяці, рекомендуємо прочитати нашу статтю “SEO просування: Очікування VS Реальні терміни”. У ній ми докладно розписали, скільки часу в середньому потрібно на реалізацію стратегії просування та чому.

SEO за місяць – це “вудочка” для заманювання клієнтів, що загрожує отриманням короткого автоматично згенерованого ядра, відсутністю глибокої аналітики, наявністю критичних помилок на сайті та, як наслідок, додатковими фінансовими втратами.

На що ще звернути увагу

Перед тим, як замовляти СЕО в компанії обраного підрядника, проаналізуйте і такі моменти:

  1. Наявність підтримки. Важливо, щоб у компанії був персональний менеджер, який займається проектом, звітує про виконану роботу, консультує вас з питань, що виникають, роз'яснює складні деталі звіту. Якщо персонального менеджера немає, співпраця перетвориться на хаос, у якому неможливо зрозуміти, хто і за що відповідає.
  2. Наявність доступу до додаткових спеціалістів. Про це ми вже мимохіть згадували вище. Для реалізації стратегії просування у 99% випадків залучаються копірайтери, лінкбілдери та розробники. Якщо ви не готові шукати ще й субпідрядних фахівців, співпрацюйте з компанією, яка має всіх необхідних співробітників.
  3. Бажано, щоб SEO було одним з основних напрямків у діяльності агентства. Вибираючи між компанією, яка спеціалізується на просуванні в інтернеті, і, наприклад, IT-компанією з доп. послугою оптимізації, віддайте перевагу першому варіанту.

Головне, вибирайте партнера, якому зможете повністю довіряти. Але не забувайте закладати реальні бюджети, ставити здійснені терміни, вчасно узгоджувати завдання та надавати зворотний зв'язок. І все вийде!

Оцените статью

Средняя оценка 5 / 5. Количество оценок: 1

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Ім'я
Телефон
Електронна пошта
Ваш вебсайт
Бажаний спосіб спілкування
Будь ласка, залиште нам коментар чи своє запитання
Залишаючи заявку, ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності Я погоджуюся на обробку та передачу моїх персональних жаних відповідно до політики конфіденційності
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!